Foto: H&M

Kas see on tõesti… H&M?

Moegigandi H&Mi jaoks tuleb tõesti sügis teisiti. Bränd on avanud unikaalse kontseptsiooniga kaupluse Stockholmis asuvas Södermalmis, mille peen arhitektuur ja värske disain pakuvad seni parimat H&Mi ostukogemust ja täiendavad ka sügis/talv 2024 kollektsiooni – moemärgi sõnul üht nende seni tugevamat.

Uus Götgatani tänaval asuv kauplus on austusavaldus Södermalmi dünaamikale ja selle elanikele, pakkudes spetsiaalselt kureeritud kollektsioone, mis peegeldavad piirkonna olemust ja tähistavad individuaalsust. Lisaks sisaldab värskelt avatud kauplus eksklusiivset H&M pre-loved valikut – hoolikalt kureeritud teise ringi riiete kollektsiooni erinevatelt brändidelt, muutes selle tõeliseks sihtkohaks neile, kes otsivad nii uusi kui ka teise ringi moekaupu.

“This season is about showcasing the absolute best H&M can offer. In tandem with our exceptional Autumn/Winter collection, we’re elevating the customer experience both digitally and in our newly opened stores in Stockholm. Our store in Götgatan is a great example of how our products and customer preferences set the direction for the store experience. It is for example no coincidence that this is the first H&M store in Sweden to offer H&M pre-loved,” sõnas H&M Põhjamaade müügijuht Karen O’Rourke.

Kiika uude H&Mi kauplusesse galeriis!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: ATP Atelier

Segu Itaaliast ja Skandinaaviast, nüüd Kaubamajas

See ei ole esimene kord, kui Portaili veergudel ATP Atelierist räägime. Täna aga teeme seda vägagi rõõmustaval põhjusel – nimelt on bränd jõudnud Eestisse, täpsemalt Tallinna Kaubamaja Kingamaailma.

Nagu paljud armastatud moemärgid, on ka ATP Atelier alguse saanud sõprusest. Maj-La Pizzelli ja Jonas Clason on pikaaegsed sõbrad, kes veetsid oma suvepuhkuseid alati koos Lõuna-Itaalias Otrantos. 2011. aastal lõid nad koos ATP Atelieri – aksessuaaribrändi, mille kõik nahast tooted valmivad käsitööna Toscanas, kus hoitakse au sees sajanditepikkust nahatöökultuuri.

Brändi eesmärk on algusest peale olnud disainida kingi ja aksessuaare, mida saab kanda igal pool – olgu see Stockholmis, New Yorgis või puhkusel mõnes Itaalia väikelinnas. Tulemuseks on tooted, mis on klassikalise joonega, kuid samas vaieldamatult isikupärased.

Ja mida üldse tähendab “ATP”? Väga meeleolukalt – All Tomorrow’s Parties.

Tutvu brändiga Tallinna Kaubamaja Kingamaailmas ja veebipoes kaubamaja.ee!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: House of Dagmar

House of Dagmar? Jah, House of Dagmar!

House of Dagmar on moemärk, mida Skandinaavia stiili austajad on pikisilmi Kaubamajja oodanud. Kolme õe poolt loodud ning rahvusvaheliselt tunnustatud brändi käekiri ühendab minimalistliku joone ja ajatult šiki elegantsi. Nüüd on see põhjamaine moepärl lõpuks saadaval Tallinna Kaubamaja Naistemaailmas.

Hooajale kohaselt viib House of Dagmari sügistalvine kollektsioon meid põhjamaise elegantsi ja modernse naiselikkuse ristteele. Vormide ja vastanduste mängus on traditsiooniline rätsepatöö ning drapeering saanud pehmema ja tänapäevasema tõlgenduse. Kollektsiooni iseloomustab struktuuri ja vabaduse tasakaal, läbikumavad, ent ka katvad kangad, kihilisus ning dünaamilised tekstuurid.

Kaubamajja jõudnud kollektsiooni värvipalett on sügavalt mahe ja samas ootamatuid sähvatusi täis: tummised pruunid, mustad ja hallid toonid põimuvad kahvatu roosa helguse ning elava punase energiaga.

Tutvu House of Dagmari sügistalvise kollektsiooniga galeriis ja Tallinna Kaubamaja Naistemaailmas!

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid