Foto: Maison Francis Kurkdjian

Uus, ent tuttav – Maison Francis Kurkdjiani APOM

Neile, kes on Maison Francis Kurkdjiani parfüümimaja tegemisi algusest peale jälginud, on tähed A, P, O ja M kindlasti tuttavad: elegantsele kollasele klaaspudelile kullaga kirjutatuna sümboliseerisid need parfüümimaja üht esimest müügimenukit.

Kui 15 aastat tagasi oli APOM ehk parfüümi “A Part of Me” lõhnaduett mõeldud eraldi nii meestele kui naistele, siis nüüd naaseb Francis Kurkdjian oma juurte juurde vaid ühe lõhnaga. “APOM on kui tükike iseendast, mille me teistele endast maha jätame…,” kõlab uue parfüümi tutvustus.

„APOM-i uut versiooni luues sain naaseda oma pärandi juurde,“ ütleb Francis Kurkdjian. „Võtsin naiselikust lõhnast päikeselise sensuaalsuse ja mehelikust sõltuvust tekitava elegantsi.“

Tulemus? Ambra, lillede ja roheluse ilu ühendades muudab uus APOM oma eelkäija moodsamaks. Selle heledatest tipunootidest kiirgavad läbikumavad apelsiniõied, mida saadavad lavendli, vanilli, lõhnava kananga ja valge muskuse akordid. Selline, ühtaegu intiimne ja helde parfüüm jätab endast maha imekauni, tõelise kõrgparfümeeria lõhnalehvi…

Maison Francis Kurkdjiani parfüümid on saadaval Viru Keskuses asuvas parfüümibutiigis Crème de la Crème.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Chloé

Chloé esitleb uut Le Parfum lõhna

Chloé toob sügisesse värske peatüki oma parfüümiloos – esitledes uut lõhna Le Parfum. Lugu saab alguse fotograaf Zoe Gartneri ja režissöör Neels Castilloni loodud reklaamkampaaniast, mis toob fookusesse neli inspireerivat naist – Amrit, He Cong, Arizona Muse ja Malika Louback –, kes kehastavad Chloé naise olemust: instinktiivne, vaba ja alati iseendaks jääv.

Uus Le Parfum sisaldab kultuslikku roosi: ootamatut ja vabalt lillelist nooti, mis on endiselt parfümeeride lemmik. Seda on täiendatud ülevoolavalt intensiivsete akordidega, mis loovad ainulaadselt naiseliku ja sensuaalse koosluse. Lõhna sügavust ja väge rõhutab merevaigutooni essents, mis toob esile parfüümi intensiivsuse.

Parfüüm on pakendatud Chloé ikoonilisse plisseeritud klaaspudelisse, mida kaunistavad kullaga lakitud detailid ja käsitsi seotud sügavpunane lips – toon, mis on inspireeritud Chloé valmisriiete paletist.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Rafael Maura

BYREDO uus lõhn „Alto Astral“ on pühendatud Brasiiliale

Nišiparfüümimaja Byredo tõi turule uue parfüümiAlto Astral“, mille inspiratsioon pärineb Brasiilia värvikast kultuurist ja energiast. 

Parfüümi autor, lõhnalooja Jérome Epinette, kirjeldab uut parfüümi kui helget ja sõltuvust tekitavat kooslust, kus troopiline kookos seguneb jasmiiniõite, muski ning soolase merevaiguga. Lõhna tasakaalustavad sandlipuu ja kašmiirpuit, luues sooja ja samas värske kompositsiooni.

Kampaania visuaalid jäädvustas Rio de Janeirost pärit fotograaf Rafael Maura, kes võttis eesmärgiks tuua esile brasiillaste loomuliku elurõõmu ja kultuurilise identiteedi. Muide, portugali keeles tähendab alto astral ülevat meeleseisundit — just seda emotsiooni püüabki Byredo uus eau de parfum edasi anda.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid