Alusta väikeste detailidega
Kui soovid proovida midagi uut, on alati mõistlik alustada väikeste sammudega. Lisa hõbedasi aktsente detailidena – näiteks puuviljakorvid, ehtekarbid, pildiraamid, taimepotid või aktsentvalgustid. Juba väike hõbedane lauavalgusti annab ruumile uue hingamise, jäädes samas tagasihoidlikuks.
Peegel kui hõbedane aktsent
Peeglid on loomulik viis lisada interjööri hõbedasi toone. Kui valid hõbedase raamiga peegli, saad lisada veelgi dekoratiivsema elemendi, mis muudab ruumi avaramaks. Ka metallist raamidega seinakunst toob ruumi meeldivat elegantsust.
Harmoonia metallide segamisest
Hõbedatoonides sisustamine ei tähenda, et peaksid täielikult loobuma kullast ja messingist. Tegelikult võib erinevate metallide segamine luua huvitava ja šiki tulemuse. Hõbe ja kuld koos annavad võimaluse mängida sooja ja külma tooniga ühes ja samas ruumis. Oluline on hoida kogu sisekujundus tasakaalus ja harmooniline.
Lisa ajatut vintaaži
Kui soovid hõbedasi aktsente lisada ilma, et tulemus tunduks liiga trendikas ja modernne, siis eelista vanakraamipoodidest või antiigimessidelt pärit vintage-messingist ja hõbedast esemeid. Sellised leiud lisavad sisekujundusse iseloomu ja on ajatud, sobides hästi kokku nii kaasaegsete kui ka klassikaliste elementidega.
Mitte ainult nipsasjakesed
Roostevaba teras on peegelduv materjal, mis aitab ruumi mõõtmeid visuaalselt suurendada. Hõbedased seinariiulid, kohvilauad või terved kapid pakuvad suurepärast viisi, kuidas muuta interjööri modernsemaks.
Kroomitud viimistlus ja harjatud teras köögis
Kuna kroomitud ja harjatud teras on tänapäeval sisustuses üks kuumimaid trende, siis näeme seda kõiges alates vaasidest ja lauanõudest kuni mööbli ja lampideni. Ka väiksemad, kuid väga praktilised köögitarvikud ja lauatarbed saavad olla terasest, pakkudes nii esteetilist kui ka vastupidavat lahendust.
Kokkuvõttes võib roostevaba terase ja hõbedaste toonide lisamine interjööri olla maitsekas ja ajatu viis, kuidas tuua ruumi modernsust ja elegantsi. Pea ainult meeles, et tasakaal ja detailide peensus on võtmesõnad, kui soovid, et tulemus oleks šikk ja harmooniline.
Tutvu meeldivate hõbedast ja roostevaba terasest koduesemetega galeriis ja Kaubamaja Kodumaailmas!
1. Juured ulatuvad Jaapanisse
Esimene Havaianase mudel sündis 1962. aastal ja oli inspireeritud Jaapani traditsioonilistest zōri-sandaalidest. Zōri’dele iseloomulik riisiteraline muster kandus üle ka Havaianase kummitallale, millest on saanud brändi äratuntav tunnusmärk.
2. Nimi viitab Havaile
Kuigi Havaianas on sündinud Brasiilias, viitab selle nimi hoopis Havaile – „havaianas“ tähendab portugali keeles… „hawailane“. See peegeldab elujaatavat, murevaba ja troopilist elustiili, mida bränd juba algusest peale kehastab.
3. Pea iga brasiillane ostab vähemalt ühe paari aastas
Brändi populaarsus kodumaal on peaaegu müstiline – hinnanguliselt ostab iga kolmas brasiillane aastas vähemalt ühe paari Havaianase plätusid. Kokku müüakse Brasiilias igal aastal üle 200 miljoni paari. Brändi kohta on isegi öeldud: „Havaianas is the official uniform of all Brazilians.“
4. Moerevolutsioon 1990ndatel
Algusaastatel peeti Havaianaseid pigem tööjalanõudeks, mida kanti maal ja kodus. 1990ndatel tehti aga brändile põhjalik uuenduskuur: tootevalikusse ilmusid uued värvid, mustrid ja mudelid, mis muutsid plätud trendikaks moeaksessuaariks.
5. Kõik kannavad Havaianaseid
Tänaseks on Havaianased esindatud enam kui 100 riigis ning nad on palju enamat kui lihtsalt rannaplätud. Need sobivad linnatänavatele, festivalidele ja isegi moenädalatele.
6. Disainikoostööd tippmoemärkidega
Läbi aastate on Havaianas teinud koostööd mitme luksusmärkide ja disaineriga, sealhulgas Valentino, Dolce & Gabbana, Missoni ja taanlaste ROTATE. Kusjuures, just Kopenhaageni moenädal oli esimesi, kus Havaianased tänavamoepilti ilmusid ja seeläbi (taaskord) viraalseks läksid.
7. Ka kuulsuste lemmik
Jennifer Lopez, Gigi Hadid, Reese Witherspoon ja paljud teised on märgatud Havaianaseid kandmas nii vabal ajal kui ka reisidel. Plätud on saanud sümboliks lõõgastusest, stiilist ja lihtsast, ent läbimõeldud maitsest.
Seega, Havaianas pole lihtsalt jalanõu – see on elustiil. Pole siis ime, et see lihtne plätu on kasvanud kultusobjektiks, mida tuntakse ja armastatakse kogu maailmas.
Eestis ootavad Havaianased avastamist Tallinna ja Tartu Kaubamajas, samuti veebipoes kaubamaja.ee!
„Meie disainid on mõeldud neile, kes soovivad elada kooskõlas keskkonnaga ja väärtustavad klassikalist ilu, ajatut lõiget ja looduslikke kangaid. Me toodame ainult nõudluse alusel ja jääkidevabalt, et iga ese oleks teadlik valik ja samas ka südamega loodud,” kirjeldab Leena.
Kõik Muulini rõivad valmivad Eestis oma ala meistrite käe all, kasutades üksnes sertifitseeritud loodussõbralikke kangaid (OEKO-TEX / GOTS). Just sellesse läbimõeldud ja sihipärasesse maailma astus mõned aastad tagasi ka Liisa Karjahärm – restoranipidaja, moearmastaja, ema ja Muulini kauaaegne modell.
„Liisa tuli Muulini tiimi kolm aastat tagasi ja temast sai kiiresti palju enamat kui lihtsalt meie modell,” meenutab Leena. „Ta kandis meie riideid kõige sagedamini, proovis esimesena uusi mudeleid ning oli alati valmis tulema pildistamistele – isegi siis, kui kõik tuli otsustada viimasel hetkel. Ta on inspireeriv, loova mõtlemisega ja alati valmis kaasa mõtlema.”
Koostöö kulmineerus loomuliku sammuna – ühiselt loodud rannapuhkuse kapselkollektsiooniga, mis sündis soovist pakkuda midagi vaba, mugavat ja kandjat toetavat. Rõivaid, mida tahaks alati reisile kaasa pakkida.
„Minu suur armastus Muulini vastu saigi alguse nende komplektidest,” räägib Liisa. „Ma olen täielik set’i-Liisa* Mul on garderoobis lausa eraldi osa, kus ripuvad kõikvõimalikud komplektid – lühikesed püksid ja triiksärgid, seelikud ja topid. Mind võlus Muulini juures kohe see, et nad loovad samast kangast kombineeritavaid esemeid, mida saab kanda nii koos kui eraldi. Just sellised rõivad leidsid tee ka meie kollektsiooni.”
Kuigi koostööd hakati planeerima sügisel, jõuti loomulikult suverõivasteni. „Eestis on väga keeruline hooajaväliselt suverõivaid leida – eriti midagi, mis oleks mugav, esteetiline ja vastutustundlikult toodetud. Meil tekkis tunne, et Muulin võikski olla see bränd, kelle valikust leiab kuurort-rõivaid aasta ringi, mitte ainult suvekuudel,” selgitab Liisa.
Kollektsioon, mis valmis kahe naise sünergiast ja jagatud väärtustest, kannab endas Muulini selget esteetikat: ajatut joont, looduslikku kangast, ausat tootmist ja läbimõeldud funktsionaalsust. Ning samal ajal ka Liisa energiat – elujaatavat, isiklikku ja mängulist lähenemist rõivastele, mis ei määra inimest, vaid liiguvad temaga kaasa.
14 esemest koosnevat Muulin x Liisa kapselkollektsiooni saab eeltellida muulin.com veebipoest alates 14. juulist.
Tutvu kollektsiooniga galeriis!