Ei ole vähem oluline, et kollektsioon, mida esmakordselt esitleti veebruaris Kopenhaageni moenädalal Marimekko sügis-talv 2024 moeetenduse raames, on loodud järgides Ellen MacArthuri Fondi Jeans Redesign ringmajanduse põhimõtteid.
Nüüd aga oodatud kollektsioonist endast. Maridenim hõlmab ajatut ja kvaliteetset teksat, mille ikoonilised Unikko mustriga mudelid, loodud Maija Isola poolt, tähistavad jätkuvalt sel aastal oma 60. aastapäeva. Marimekko teksad on saadaval kolmes lõikes: sirge, laia säärega ja barrel-lõikega ning neljas klassikalises toonis: keskmine indigo, hele indigo, must ja pestud must. Unikko mustriga trükitud mudelid on loodud kasutades innovaatilist laser-markeerimise tehnikat, mis kasutab trükiefekti loomiseks vee asemel kuumust.
„Kui me esimest korda teksadele mõtlema hakkasime, tundus see meie olemasoleva elustiilikollektsiooni loomulik jätk – praktiline ja mitmekülgne rõivaese, mida saab kanda kontsadega, kombineerida Marimekko triipudega või kanda kihiti erinevate mustritega. Marimekko Maridenim pakub meile värske lõuendi loovuseks, mis muutub ajas vaid paremaks,” sõnas kollektsiooni kohta Marimekko loovjuht Rebekka Bay.
Maridenim kollektsioon on juba saadaval nii Marimekko esinduspoodides kui veebipoes marimekko.com.
Demna nimetati Gucci loovjuhiks selle aasta alguses ja sellest hetkest alates on kogu moemaailma pilgud olnud endisel Balenciaga disaineril. Nüüd saab heita esimese pilgu sellele, milline saab olema Demna Gucci versioon.
Värskelt avaldatud kollektsioon ja sellega ühes kampaania kannab nime “La Famiglia” ning on pressiteate sõnul “uuring Gucci’likkusest” ehk annab aimu brändist kui mõtteviisist ja omaette keelest. Kaadris näeb selliseid Gucci karakteried nagu Miss Aperitivo, L’Influencer, La Bomba ja Primadonna.
Inspiratsiooni ammutas Demna 1960ndatest – kollektsioonist leiab dekadentlikud karusnahkkmantlid, sädelevad õhtukleidid ja nahast komplektid, taaselustades ning ümber mõtestades Gucci pärandit. Samuti leiab kollektsioonist värsked versioonid ikoonilistest Bamboo 1947 käekottidest ja brändi legendaarsetest loafers’itest ning loomulikult teeb tagasituleku GG-monogramm.
View this post on Instagram
Tundub, et Demnale omase sürrealistliku käekirja kaudu on sündimas segu traditsioonist ja mängulisusest, luksusest ja eksperimendist, elegantsist ja sensuaalsusest. Kampaania ise on justkui eelroog, pakkudes esimest maitset disaineri visioonist enne suurt debüüti, mis on planeeritud 2026. aasta veebruarikuusse.
View this post on Instagram
Tutvu kogu kampaania ligi 40 komplektiga Gucci Instagramis!
NikeSKIMS sündis eesmärgiga ühendada Nike’i sporditehnoloogia ja SKIMSi skulptuurne, keha toetav lähenemine – et panna iga naine tundma end samaaegselt kauni, mugava ja tugevana. Värskelt loodud brändi esimene dropp jõuab nii Nike’i kui ka SKIMSi veebipoodidesse juba käesoleval nädalal, 26. septembril. See koosneb kolmest põhikollektsioonist ja neljast hooajalisest lisast.
Lanseerimiskampaania raames valmis ka lühifilm “Bodies at Work”, mille lavastas Janicza Bravo ning mille visuaalid lõid Luis Alberto Rodriguez ja Rob Woodcox. Video toob fookusesse enam kui 50 sportlast, nende seas ka Serena Williams… ja muidugi Kim Kardashian ise.