Foto: By Malene Birger

Eelvaade By Malene Birgeri tulevikku

By Malene Birgeri loovjuht Maja Dixdotter on taaskord leidnud viisi, kuidas saavutada harmooniline tasakaal pehmete tonaalsuste ning särtsakate aktsentide vahel – seda moemärgi resort 2025 kollektsioonis.

Nimelt kohtuvad By Malene Birgeri uues kuurortkollektsioonis elevandiluu värvi komplektid rubiinpunaste toonidega ning käsitöödetailidega kootud esemed särtsu lisavate loomamustritega. Muide, see on ka Dixdotteri soov, et tulevikus saadaks moemärgi kollektsioone alati midagi, mis on valminud käsitsi.

Kust on tulnud kollektsiooni inspiratsioon? Vanemast põlvkonnast ning daamidest, kellega Dixdotteril on olnud õnne koos töötada.

I don’t only get inspired by how they dress, it’s also how they live. What I remember most, and what was different between young and old people,” sõnas Dixdotter väljaandele Vogue, “is that they take more care of their things. They buy something if they need it. If it breaks, they fix it. That’s super modern actually, it’s how you have to think now.”

Ka oma igapäevatöös soovib Dixdotter olla see, kes muutuse toob. Näiteks valmistab By Malene Birgeri ateljee nüüd kollektsioone luues vähem näidiseid ning jälgib ka seda, et kollektsiooni esemed sobiksid nii erinevasse kliimasse kui ka hooaega.

Vaata, kas resort 2025 kollektsioon täidab seda eesmärki, galeriist!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Closed

Moebränd CLOSED on maandunud Kaubamaja Naiste- ja Meestemaailma

Moemärgi Closed lugu sai alguse 1978. aastal, kui prantsuse moedisainerid Marithé ja François Girbaud rajasid brändi, mis tõi moemaailma värske hingamise. Brändi fookus oli algselt teksadel ning nende eristuvate detailide tõttu saavutas Closed kiiresti kultusliku järgijaskonna. 1980ndatel kandsid Closedi loomingut nii Tupac Shakur, George Michael kui ka Will Smith.

Täna, rohkem kui 40 aasta hiljem on Closed endiselt tugevalt moepildis, olles kasvanud teksabrändist terviklikuks moemajaks. Tänapäeval juhivad brändi Hamburgis elavad sõbrad ja äripartnerid Til Nadler, Gordon Giers ja Hans Redlefsen, kes hoiavad elus brändi kolmikidentiteeti: prantsuse loovus, itaalia käsitöö ja saksa täpsus.

Kuigi Closedi juured on teksas, pakuvad nad täna laia valikut meestele ja naistele: igapäevaseid T-särke, mugavaid pusasid, pehmeid kudumeid ja ajatuid mantleid. Kõik tooted on disainitud klassikalise silueti ja naturaalse tunnetusega, mis teeb neist igapäevase garderoobi kvaliteetsed baastooted.

Muide, erilist tähelepanu pöörab bränd ka jätkusuutlikkusele. Kuigi Closed ei positsioneeri end öko-brändina, on nad järjepidevalt panustanud uuenduslikesse lahendustesse – alates orgaaniliste ja keskkonnasõbralike kangaste kasutamisest kuni 100% taaskasutatud pakenditeni. Tänu sellele, et üle 80% tootmisest toimub Euroopas, on brändi tarneahelad ka lühemad ja ökoloogilised standardid kõrgemad.

Uudista Closedi uusimaid kollektsioone Kaubamaja Meeste- ja Naistemaailmas või Kaubamaja e-poes!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: CHANEL

CHANEL ja poeetiliselt mustvalge Pariis

CHANEL avab sügis-talv 2025/26 hooaja poeetilise vaatega Pariisile – kohvikuterrassid, kivitänavad, Haussmanni majad ja kauguses aimuv Eiffeli torn. Fotograaf Mikael Janssoni kaamerasilm tabab taanlannast modelli Mona Tougaardi liikumas läbi mustvalge linna, kus iga samm on kui stseen filmist.

Kampaania mängib valguse ja varjuga, ühendab graafilised jooned ja ootamatud detailid, tuues esile CHANELi signatuursed elemendid uues – sügis-talv 2025/26 hooajale sobivas – võtmes. See on korraga rokilik, romantiline ja jõuline – pidevas liikumises, nagu Pariis ise.

Tutvu kampaaniafotodega galeriis!

Kollektsioon jõuab CHANEL butiikidesse septembris 2025.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid