Vaid tosin aastat tagasi Lotte Fynboe poolt asutatud OYOY võttis koheselt kõrged sihid ning võttis eesmärgiks olla Taani tugevaim disainimärk, pakkudes kodusisustust ja -aksessuaare nii suurtele kui ka väikestele. Oma olemuselt on OYOY Living Designi tooted üdini Skandinaavia disaini ja Taani kodukujunduse ajaloost kantud. Ent leida võib ka vihjeid Jaapani minimalistlikule ja kargele disainikeelele ning küllaga armsaid lapselikult mängulisi detaile. Veel on Lotte oma inspiratsiooniallikatena nimetanud kõige puhtamaid vorme, värve, materjale ja graafikat ning tema motoks on kujunenud igihaljas „vähem on rohkem“.
Muide, OYOY Living Design nimi on inspireeritud tähtedest OY, mis on alates 1929. aastast Taani lennukite tunnusmärgiks. Kus iganes maailma otsas need lennukid ka pilvede taha ei tõuseks, liigub neis alati kaasa killuke Taanit. OYOY Living Design tunneb uhkust oma juurte üle ning tähed O ja Y on märk nende Taani päritolust – nii tähistab see kodutunnet isegi siis, kui viibid kodust kaugel ja kõrgel eemal.

Millega aga üllatab OYOY uuel hooajal? 2024. aasta kevadsuvise kollektsiooni teemaks on suvenostalgia. Uhiuue kollektsiooni südames on suve sulnis võlu, piknikud looduses, pikad laisad pärastlõunad aias ja ühised suvised söömaajad. OYOY Living Design pakub kõike, mida hing selle suure suvetunde mõnusamaks muutmiseks ihkab, veiniklaasidest salatikausside ja koogialusteni, kaasaskantavatest LED-valgustitest mänguasjadeni.
OYOY Living Designi kogu tootevalik köögist lastekaupadeni ootab uudistamist Kaubamaja Kodu- ja Lastemaailmas.
Milliseid trende meestele tänavune sügishooaeg toob? Goldtime teab vastust.
Ei ole saladus, et Eesti mehed on aksessuaaride kandmises muutunud üha julgemaks – eriti kui jutt käib käeehetest. Lihtne nahkrihm või mustast metallist käevõru võib kanda endas rohkem tähendust, kui esmapilgul paistab. Trendid soosivad kihilist kandmist: mitu erinevat materjali ja tekstuuri ühes koos loovad isikupärase ja pingevaba tulemuse.
Animaalsed motiivid
Looma- ja taimemustrid on jõudnud ka meeste ehete maailma. Need sümboliseerivad jõudu, kaitset ja vabadust – väärtusi, mis kõnetavad meest, kes ei pelga näidata oma sisemist energiat. Olgu see Thomas Sabo käevõru panteriga või krokodilliga sõrmus, mille kujundus vihjab looduse rütmile – need detailid annavad välimusele jõulise ja iseloomuliku nüansi.
Must minimalism
Minimalism ei tähenda tagasihoidlikkust. Vastupidi – mustad metallid ja puhtad vormid on efektsed just oma lihtsuses. Need aksessuaarid, mida pakuvad nii The Man, Diesel kui Emporio Armani brändid, on korraga nii soliidse kui mässulise mehe valik, sobides ülikonna manseti kõrvale, aga ka nahkjaki alla. Ajatu ja universaalne must toon ei küsi olukorda ega aastaaega – see lihtsalt sobib.

Kell kui iseloomu peegel
Käekell jääb alati meeste aksessuaarimaailma keskmesse. Olgu eelistuseks klassikaline Šveitsi disain, sportlik nutikell või robustsem Casio kronograaf – kell on rohkem kui ajamõõdik, see on hoiak. Goldtime’i valikust leiab mainekaid brände nagu Tissot, Longines, Emporio Armani, mis ühendavad tehnilise täpsuse ja isikupärase disaini – ideaalse tasakaalu mehe jaoks, kes hindab nii funktsionaalsust kui ka esteetikat.
Igavene kaitsetahe
Eesti mehelikule jõule on Goldtime loonud ka midagi sügavamat – The Man “Kaitsetahe” kollektsiooni, mis on austusavaldus riigikaitsele ja neile, kes seisavad meie vabaduse eest. Iga selle kollektsiooni ost toetab Reservväelaste fondi, aidates tõsta Eesti kaitsetahet ja ühtsustunnet.
Parim valik kellasid ja ehteid meestele ootab Goldtime’i kauplustes üle Eesti ja e-poes goldtime.ee.
Brändi lugu sai alguse 1894. aastal Inglismaa kirdeosas South Shieldsis, kus John Barbour rajas oma ettevõtte J. Barbour & Sons. Üle 130 aasta hiljem on bränd endiselt perekonna omanduses – nüüd juba viienda põlvkonna juhtimisel – ning tegutseb samas piirkonnas. Just seal asub ka Barbouri tehas, kus valmistatakse siiani käsitsi brändi ikoonilisi Bedale’i ja Beauforti vahatatud jopesi. Samuti hoolitsetakse seal klientide rõivaste pikaealisuse eest – jopesid vahatatakse, parandatakse ja taaselustatakse käsitsi, et anda neile uus elu.

Barbour on sünonüüm praktilisele elegantsile ja ajatud britilikule stiilile. Brändi kollektsioonid – meestele, naistele, lastele ja isegi koertele – on inspireeritud Inglise maapiirkonna väärtustest ja loodusest. Lisaks legendaarsetele ülerõivastele pakub moemärk ka särke, pükse, kudumeid, kleite, aksessuaare ja jalanõusid.
Täna on bränd tõeline ülemaailmne ikoon, mille tooteid müüakse rohkem kui 55 riigis üle maailma – alates Suurbritanniast ja Euroopast kuni Ameerika Ühendriikide ja Aasiani.
Avasta Barbour Tallinna Kaubamaja Naistemaailmas ja Kaubamaja e-poes!