Nimelt on CHANEL tulnud välja piiratud koguses Coco Mademoiselle Look kotikesega, mis sisaldab kolme ikoonilist toodet: 50 ml Coco Mademoiselle parfüümi, Rouge Coco Baume huulepalsamit toonis Dreamy White ja Le Vernis küünelakki toonis Ballerina. Kõlab nagu ideaalne kingitus peagi saabuvaks emadepäevaks? Või hoopis endalt iseendale? Meie silmis ka.
Kes vajab meenutamist, siis Coco Mademoiselle’i näol on tegemist parfüümiga, mis kõigepealt äratab meeled magusa apelsiniõie, bergamoti ja mahlase mandariini kombinatsiooniga. Seejärel saab tunda joovastava roosi, värske jasmiini ja eksootilise ilang-ilangi aroomi. Chaneli parfüümvee Coco Mademoiselle kõige kauem püsivad baasnoodid koosnevad aga õrnast valgest muskusest, idamaisest vanillist ja vetiverist.
Limiteeritud koguses Coco Mademoiselle Look komplekt on juba saadaval nii veebipoes chanel.com kui valitud CHANELi edasimüügikohtades.
Jah, tõepoolest — SKIMS, mis on tuntud oma kehakorrigeeriva pesu ja rõivaste poolest, esitles just oma esimest ilukategooria „innovatsiooni“: Seamless Sculpt Face Wrap. Tegu on näo vormijaga — ja loomulikult on see juba välja müüdud.
Kõnealune näoteip (või ikkagi näovormija? Või kompressiooniside?) on tehtud brändi SKIMS ikoonilisest skulptuurkangast, sisaldab kollageenlõnga (jah, selline asi on väidetavalt olemas) ning kinnitub mugavalt kuklalt ja pealaelt.
Seega, kui tunned, et su lõualuu vajab öösiti rohkem tuge, saad end SKIMSi kodulehel kõnealuse toote ootenimekirja lisada. Sest ilmselgelt ei taha sa jääda ilma TikToki järjekordsest kinnisideest. Nali. Või mitte?
Caia loovjuhi Emelie Sundesteni sõnul ei olnud eesmärk pelgalt ilu ja moe ühendamine, vaid kahe sarnase esteetikaga Skandinaavia brändi, mida Caia ja ROTATE kindlasti ka on, sünergia loomine: “For us, this is so much more than merging beauty and fashion as these worlds already have a natural connection,” sõnas Sundesten Vogue Scandinaviale. “It was more about merging two like-minded Scandinavian brands together. Our similar taste made this collaboration feel effortless.”
Kollektsioon koosneb neljast hoolega läbimõeldud tootest: vürtsikas ja sametine parfüüm The Rotate Perfume, kahes toonis huulepliiats, niisutav huuleläige ning – üllatusena – ka ROTATE’i esimene kott, mille lillelised 3D-detailid ja eemaldatav rihm võimaldavad seda kasutada nii meigikotina kui kanda piduliku käekotina.
Koostöö tähistamiseks avatakse 4. augustil Caia hüpikpood ei mujal kui ROTATE’i Kopenhaageni esinduspoes, mis jääb avatuks kuni 31. augustini. Samuti on Caia tänavune ametlik meigipartner ROTATE’i kevad/suvi 2026 kollektsiooni esitlusel järgmisel nädalal toimuval Copenhagen Fashion Weekil.