COS on juhatanud käesoleva aasta sisse lausa kahe omavahel harmoneeruva kollektsiooniga. Ühelt poolt pakub avastamisrõõmu kevade poole kiikav pre-spring, igapäevaellu elegantsi lisavate esemetega. Teisalt toob “The Denim Edit” keskmesse teksakanga ning oma disainimeeskonna oskuse mängida tekstuuride ja vormidega.
Miks just teksa? See teksakollektsioon ei ole mitte ainult austusavaldus mineviku ikoonilistele stiilidele, vaid ka pilk tulevikku, kus traditsioonilised vormid saavad uue elu läbi kaasaegse disaini ja tehnoloogia. Uue teksakollektsiooni rõivad on mõeldud kestma ja vananema koos kandjaga, rõhutades sellega jätkusuutlikkuse ja kvaliteedi tähtsust.
Tutvu COSi uute kollektsioonidega galeriis ning veebipoes cos.com, samuti COSi esinduskaupluses Rotermanni 6!
Täna, rohkem kui 40 aasta hiljem on Closed endiselt tugevalt moepildis, olles kasvanud teksabrändist terviklikuks moemajaks. Tänapäeval juhivad brändi Hamburgis elavad sõbrad ja äripartnerid Til Nadler, Gordon Giers ja Hans Redlefsen, kes hoiavad elus brändi kolmikidentiteeti: prantsuse loovus, itaalia käsitöö ja saksa täpsus.
Kuigi Closedi juured on teksas, pakuvad nad täna laia valikut meestele ja naistele: igapäevaseid T-särke, mugavaid pusasid, pehmeid kudumeid ja ajatuid mantleid. Kõik tooted on disainitud klassikalise silueti ja naturaalse tunnetusega, mis teeb neist igapäevase garderoobi kvaliteetsed baastooted.
Muide, erilist tähelepanu pöörab bränd ka jätkusuutlikkusele. Kuigi Closed ei positsioneeri end öko-brändina, on nad järjepidevalt panustanud uuenduslikesse lahendustesse – alates orgaaniliste ja keskkonnasõbralike kangaste kasutamisest kuni 100% taaskasutatud pakenditeni. Tänu sellele, et üle 80% tootmisest toimub Euroopas, on brändi tarneahelad ka lühemad ja ökoloogilised standardid kõrgemad.
Uudista Closedi uusimaid kollektsioone Kaubamaja Meeste- ja Naistemaailmas või Kaubamaja e-poes!
Kampaania mängib valguse ja varjuga, ühendab graafilised jooned ja ootamatud detailid, tuues esile CHANELi signatuursed elemendid uues – sügis-talv 2025/26 hooajale sobivas – võtmes. See on korraga rokilik, romantiline ja jõuline – pidevas liikumises, nagu Pariis ise.
Tutvu kampaaniafotodega galeriis!
Kollektsioon jõuab CHANEL butiikidesse septembris 2025.