Jõuluaja algust tähistaval pressipeol olid esindatud nii paljud juba Eestis tuntud brändid kui ka uued tulijad. Moemärkidest olid kohal Prantsuse armastatud brändid Sandro ja Maje. Samuti sai tutvuda kodumaise brändi Nora Isle värske ning särava loomingu ning Marciano by Guess elegantselt klassikalise kollektsiooniga.
Ilubrändidest oli esindatud kodumaine JOIK. I.L.U. ilupoodide valikust sai tutvuda 1999. aastal Londonis Sohos loodud ning auhinnatud kaubamärgiga Pixi ja Lengling Munich’u nišiparfüümidega Saksamaalt. L’Occitane esitles koostöös kunstnik Steve Wilsoniga loonud eriliselt pilkupüüdvat jõulukollektsiooni, mis on inspiratsiooni saanud pöörastest 70’ndatest.
Ideaalkosmeetika oli sel korral kohale tulnud mõõtvaid tulemusi andva Prantsuse brändiga Christian Breton. Esindatud oli kauuenduslik dermakosmeetika kaubamärk FaceD, mis ühendab endas nii meigi kui ka nahahoolduse. Samuti olid esindatud Eestis juba väga tuntud brändid nagu MÁDARA ja Vita Liberata.
Lisaks sai üritusel tutvuda BIOCELL näomaskidega ja beauty shot’idega ehk suukaudselt manustatava kollageeniga, milles on ohtralt vitamiine ja mineraale. Testida sai ka FJORD ilma kala maitseta oomega-3 kontsentreeritud kalaõlikapsleid ning vedelat kalaõli.
Rohkelt elevust tekitas ka What the Face, kes teostas kohapeal külalistele näotreeninguid. Tegu Eestis on ainulaadse kontseptsiooniga ilustuudioga, mis toetab lihastreeningute abil näonaha tervist ja nooruslikku välimust.
Kodusisutus- ja talvist lilleilu pakkusid Snug ja Nature’s Lines.
Vaata fotosid toimunud üritusest galeriis!
Kaubamaja turundusdirektori Britta Ratase sõnul on Kaubamaja läbi ajaloo olnud Eesti disaini ja kunsti suurtoetaja ning käesolevas väärikas koostöös said need kaks märksõna tänu Sigrid Kuusele kokku. „On ütlemata suur rõõm esitleda nii unikaalselt ehtekollektsiooni, mis loodud mõeldes just Kaubamajale. Sigrid leidis sümbioosi ajaloolise väärikuse ja tänapäevase modernsuse vahel ning tänu sellele on tema loodud kollektsioon ajatu. See võiks olla ehtepärand, mida edasi kanda põlvest põlve,“ rääkis Ratas.
Uus ehtekollektsioon toob endaga fluiidseid, voolavaid vorme. On pärleid, on hematiiti. Materjalina kasutas Sigrid enamasti hõbedat ja kullatud hõbedat. Kollektsioonis on esindatud nii kõrvarõngad, ear cuff, sõrmused, prossid kui ka kaelakeed. Viimastega innustab Sigrid ehet mänguliselt kanda – näiteks sättida kee ka käevõruks. Uus kollektsioon on mitmekesine, pakkudes nii statement-esemeid kui ka lihtsamaid igapäevaseid ehteid.
„Me ei saa aega peatada, ent saame talle tähenduse anda. Selle kollektsiooni loomine oli minu viis mõtestada aega mitte kui selle kadumisena, vaid kogunemisena,” jagas oma mõtteid Sigrid Kuusk, lisades, et kollektsioon räägibki sellest, kuidas meie isiklikud ja ühised lood kihistuvad ja voolavad. “Ehted saavad olla üks viis elu tähistamiseks ja märkamiseks. Iga hetk väärib jäädvustamist – ka siis, kui see möödub vaikselt. Kaubamaja on olnud osa Eesti inimeste ajajoonest juba 65 aastat – koht, kust on läbi käinud põlvkonnad, ja kus mälestused saavad ruumi. Mul oli au luua midagi, mis tähistab mitte ainult seda teekonda, vaid ka Eesti disaini elujõulisust.“
Vaata, kuidas tähistati kollektsiooni inspireeriva õhtuga Kaubamaja Naistemaailmas galeriis!
Uue kollektsiooni keskmes on paljudele juba tuttavaks saanud kitseke – nõukaaegne kumjas mänguasi, millega disainer ning tema õed-vennad ja tädilapsed alatasa Oiul vanavanemate juures mängisid. Rännaku lapsepõlvemaastikele tegi aga veelgi erilisemaks asjaolu, et HANNES RÜÜTEL astus oma esimese sammu ehtekunsti maailma.
“Erilise tähendusega ehted sündisid tihedas koostöös 3D-disainer Otto Antsoniga, kes aitas sellesama kitsekese kuju meisterlikult ellu äratada,” selgitab Hannes. Tulemusliku tööprotsessi käigus viimistleti kitsekese figuur just selliseks, et selle suurus ja raskus oleksid kõrvas ideaalsed. Armsaks aktsendiks on ehetele graveeritud sõna “OIU”, mis asub kõrvarõngaste ja kaelaripatsi tagaküljel, olles kui vaikne sosin lapsepõlvest. “Hõbedast kõrvarõngad ja ripatsiga kaelakeed on saadaval nii mati kui ka läikiva viimistlusega, samuti ka kullatud versioonidena. Seda ikka selleks, et nostalgilist kitsekest oleks võimalik uutele rännakutele viia nii kulla- kui hõbedaaustajatel,” lisab disainer.
Ehtekollektsiooni lansseerimine toimus möödunud kolmapäeval Võrtsjärve ääres, looduskaunis Oiu sadamas. Nagu ka HANNES RÜÜTELi loomingus, saavad ka seal kokku lihtsus ja unikaalsus, kodune nostalgia ja nauditav kaasaegsus. Sealne restoran ja iglupark teevad Oiust mõnusa sihtkoha nii sündmuste korraldamiseks kui ka kosutavateks puhkepäevadeks.
Vaata fotosid toimunud üritusest galeriis!
Ehtekollektsioon on juba saadaval HANNES RÜÜTELi esinduspoes aadressil Telliskivi Loomelinnakus, aadressil Telliskivi 60A/3 ning veebipoes www.hannesruutel.com.