Foto: Naíya Lingerie

Mis bränd on kodumaine Naíya Lingerie?

Eesti pesuturul helisevad uued noodid, sest täna avas oma virtuaalse poe uksed uus Eesti pesubränd Naíya Lingerie. Naíya Lingerie on midagi enamat kui “lihtsalt järjekordne” pesubränd. Nad on valinud oma sihtgrupiks just väiksema büstiga naised soovides pakkuda neile naiselikku, elegantset ja sealjuures mugavat pesu.

“Oleme ümber mõtestanud ja disaininud nii rinnahoidjate suuruste kontseptsiooni kui ka lõikelised lahendused, et pakkuda naistele ülimat mugavust ja parimat istuvust,” jagab brändi asutaja Merle Leemet, kelle nimi on paljudele tuttav armastatud Eesti lastebrändi Breden Kids kaasasutajana. “Naíya eesmärgiks on täita täna turul olev tühimik, pakkudes sensuaalset pesu väiksema büstiga naistele.”

Naíya missiooniks on inspireerida naisi nende eneseleidmise teel – näidates neile muuhulgas uut võimalikkust läbi hästiistuva ning samaaegselt ka sensuaalse pesu. Naíya tootevalikusse kuuluvad rinnahoidjad, mis on disainitud vastama AA-B korvi unikaalsetele vajadustele. Kõik tooted on valmistatud kõrgekvaliteedilistest materjalidest, tagades nii vastupidavuse kui ka mugavuse. “Meile on väga oluline jätkusuutlikkus, kvaliteet ja vastutustundlik tootmine,” sõnab Merle. “Seetõttu oleme otsustanud toimida ettetellimise põhimõttel, et kasutada materjale säästlikkumalt ning vältida ületootmist.”

Merle lisab, et väikese büstiga naised on pidanud leppima ebamugavate ja pigem sportlike mudelitega. “Naíya tahab pakkuda väiksema rinnaga naistele kogemust, mida täna kaubandusest nii hõlpsasti ei leia – võimalust kanda naiselikku ja sensuaalset ning mis peamine, mugavat pesu,” ütleb Merle. “Minu jaoks on ilusa ja naiseliku pesu kandmine väga oluline igapäevane enesehoolitsuse rituaal ja meeldetuletus. See on nagu armastuslugu iseendaga, mis muudab iga argipäeva meeldejäävaks.”

Naíya Lingerie esimesed tooted leiad e-poest www.naiyalingerie.com.

Veel sarnaseid artikleid


HANNES RÜÜTEL
Foto: Marianna Gunja

Moemärgi HANNES RÜÜTEL sügav kohtumine iseendaga

Meesterõivaste brändi HANNES RÜÜTEL sügistalvine kollektsioon “The Past is Present” on justkui sügav kohtumine iseendaga, mis liigub mälestuste, identiteedi ja emotsionaalse vastupidavuse teljel. Isiklik, ent samas universaalne.

Fotograaf Marianna Gunja poolt pildile püütud moeseeria kannab endas mineviku kaja, korduvaid mustreid ja enesepeegeldust. “Meie kõigiga on kaasas emotsionaalne pagas ning isegi, kui see on raske, peame õppima, kuidas sellega valutult edasi sammuda,” mõtiskleb disainer Hannes Rüütel. “Me ei jutusta lugu üksnes sellest, mida me kanname, vaid ka sellest, mida me endas kanname.”

Disainer jätkab oma kollektsioonidele omast vastandamist nii materjalide kui vormide näol. Neutraalsetes toonides pehmed kangad vahelduvad julgete mustrite ja tekstuuridega ning siluetid ja detailid viitavad sel korral nii enesekontrollile kui ka vabanemisele. Meestele suunatud unisex-touch’iga rõivad on suuresti hinnatud ka naiste seas.

Tutvu kollektsiooniga galeriis!

Moemärgi HANNES RÜÜTEL esinduskauplus asub Telliskivi Loomelinnakus aadressil Telliskivi 60A/3, Tallinn. Uuri lisa hannesruutel.com.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Marianna Gunja

Millist kollektsiooni esitleb Cärol Ott Tallinn Fashion Weekil? Meie teame!

Cärol Ott esitleb brändi carolxott alt sügisese Tallinn Fashion Weeki raames oma kevad/suvi 2026 kollektsiooni, mis sai alguse disaineri enda lapsepõlvekogemusest. 

“Suved saarel tähendasid alati suurt hulka tööd: muru niitmist, rohimist, adru korjamist, palkide tassimist, puude ladumist, köögiviljade eest hoolitsemist ja palju muud,” räägib disainer. “Lapsena tundusid need ülesanded  tüütu kohustusena, kuid lõpuks kaasnes nendega alati rahulolu ja uhkus selle üle, et oma kätega sai midagi valmis tehtud. Need rituaalid olid korraga koormavad ja vabastavad, ühendades perekonda, sugulasi ja sõpru, kes tuli talgute formaadis appi suuremaid töid ära tegema. Selle taustal on tööde tegemist dikteerinud alati heitlik ilm, “Eesti suvi”, mis tähendab, et sa ei tea kunagi, kas päev kulgeb päikese või vihma sabinaga.”

Kui Cäroli lapsepõlves oli töö maal käsikäes nappides riietes päevituse püüdmisega ja mõnusa koosviibimisega, siis veel pool sajandit tagasi olid samad tööd elulised ja vältimatud, et elada üle talv ja hoida talu toimivana. Toona kanti pikki katvaid rõivaid, mis kaitsesid keha kõrvetava päikese eest ja olid traditsioonilist laadi. Need kaks põrkuvat maailma — töö kui hädavajadus ning töö kui pool vabatahtlik rituaal on loonud Tallinn Fashion Weeki lavale jõudva kollektsiooni alustala.

Moebrändi carolxott alt toob disainer oma lapsepõlvemälestuste ja ajalooliste talurõivastele viidates loomingusse reaalse töö jäljed: päikese käes pleekinud pinnad, higiplekid ja kleepuvate muruliblede alla mattunud rõivad. Kangaste pleegitused ja kulutatud ilme, naha fragmentidest loodud murujändrike detailid ning käsitsi kootud pinnad loovad terviku, mis seob käsitöö ja tänapäevased modernsed vormid tervikuks. Lisaks muru referentsile on disainis välja tootud ka viited hea ja sooja suve tagajärjele looduses – õitsevale sinivetikale.

Kokkuvõttena on kollektsioon “Eesti suvi 2026” disaineri isiklik kogemus töö ja keha suhetest kaasates sinna detaile põlvkondade tagustest talu töörõivastest.

Kollektsioon jõuab Tallinn Fashion Weeki lavale 22. oktoobril Kuldnõela gala raames.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid