Burberry Goddess Eau De Parfum on Burberry uus enesekindlale ja tugevale naisele mõeldud unikaalne parfüümivesi, millele annavad erakordse tooni kolme erineva vanilli noodid. „Minu esialgne eesmärk Burberry Goddessi loomisel oli läheneda vanilli tavapärasele kasutusviisile uue nurga alt ja pakkuda uudset rikkalikku lõhnakogemust,” sõnab lõhna loonud parfümeerimeister Amandine Clerc-Marie. “Selle saavutamiseks kasutasin kolme erinevat vanilli ekstraheerimisviisi. Esimene neist on infusioon, mis annab kõige õrnema ja puidusema vanilli. Seejärel kasutasin vanillikaaviari nime all tuntud Firgood™-i. See on esimene kord, kui seda on kasutatud lõhna koostises. Tegemist on uudse koostisainega, mis esindab vanilli magusat, rikkalikku ja loomalikku külge. Lõpetuseks kasutasin vanilliabsoluuti, mis on sügavam ja rikkalikum, andes kooslusele müstilise ja piimja olemuse. “
Clerc-Marie lisab, et lõhna valmistamiseks kuivatatakse käsitsi korjatud vanillikaunu viis kuni seitse päeva päikese käes. Seejärel hoiustatakse neid täiendavaks küpsemiseks puitkarpides, kus neil tekib vanillile omane magus aroom. Täiusliku vanilliakordi loomiseks on hinnaline vanill ümbritsetud Provence’ist korjatud tähklavendliessentsi säravate ning kakao ja ingverijuure maiste nootidega.
Parfüümipudelist ka. Burberry Goddess parfüümivee elegantsele klaasist gabardiinmantli toonis pudelile lisab pidulikkust keskosas trooniv kuldne medaljon. Pudeli disain teeb kummarduse brändi kõige esimesele, 1991. aastal lansseeritud parfüümile Society by Burberry. Olgu ka lisatud, et Burberry Goddess on Burberry esimene taastäidetav parfüümipudel.
Burberry Goddess parfüümivee reklaamis on kujutatud majesteetliku lõvi – sisemise jõu ja sihikindluse sümbolina. Lõhna saadikuks on tähelendu tegev söakas briti näitlejanna Emma Mackey, kelle südameasjaks on lisaks näitlemisele ka naiste õigused ja vaimse tervise teemad.
Uus Le Parfum sisaldab kultuslikku roosi: ootamatut ja vabalt lillelist nooti, mis on endiselt parfümeeride lemmik. Seda on täiendatud ülevoolavalt intensiivsete akordidega, mis loovad ainulaadselt naiseliku ja sensuaalse koosluse. Lõhna sügavust ja väge rõhutab merevaigutooni essents, mis toob esile parfüümi intensiivsuse.
Parfüüm on pakendatud Chloé ikoonilisse plisseeritud klaaspudelisse, mida kaunistavad kullaga lakitud detailid ja käsitsi seotud sügavpunane lips – toon, mis on inspireeritud Chloé valmisriiete paletist.
Parfüümi autor, lõhnalooja Jérome Epinette, kirjeldab uut parfüümi kui helget ja sõltuvust tekitavat kooslust, kus troopiline kookos seguneb jasmiiniõite, muski ning soolase merevaiguga. Lõhna tasakaalustavad sandlipuu ja kašmiirpuit, luues sooja ja samas värske kompositsiooni.
Kampaania visuaalid jäädvustas Rio de Janeirost pärit fotograaf Rafael Maura, kes võttis eesmärgiks tuua esile brasiillaste loomuliku elurõõmu ja kultuurilise identiteedi. Muide, portugali keeles tähendab alto astral ülevat meeleseisundit — just seda emotsiooni püüabki Byredo uus eau de parfum edasi anda.