Foto: Rotate Birger Christensen

REMAIN või ROTATE – mis eristab neid Taani sõsarbrände?

Meil on pakkuda järjekordne meeldiv uudis Skandinaavia moe austajatele! Nimelt tervitab Kaubamaja uhkusega enda perekonda Taani moemärke Remain Birger Christensen ning Rotate Birger Christensen – kaht kaubamärki, mida Eesti moemaastik on juba pikalt oodanud. Mis aga on nende kahe sõsarmärgi vahe? Selgitame rõõmuga.

Lühidalt on 150-aastase ajalooga Birger Christenseni moemajast välja kasvanud brändide näol tegu justkui kahe eri maailma parima küljega. 2018. aastal loodud Remain Birger Christenseni esteetiline suund on oma olemuselt modernselt elegantne. Brändi loovjuht Denise Christensen on öelnud, et moemärgi siht on olla selge hääl mürarikkas kirjus maailmas. Nii ongi Remaini kollektsioonides kasutatud kvaliteetmaterjale, konkreetseid maskuliinseid lõikeid ning sealt leiab lemmikuid pigem minimalismi austaja. 

Samas on 2018. aastal asutatud Rotate Birger Christensen liikunud visuaalselt hoopiski teises suunas. Nimelt sünnib selle moemärgi looming rahvusvaheliselt vägagi tuntud mõjuisikute Jeanette Friis Madseni ja Thora Valdimarsdottiri poolt. Oma mängulise ja ekspressiivse stiili poolest tuntuks saanud moemaanid toovad samasuguseid jooni ka oma loomingusse – ütlevad naised isegi, et  Rotate’i rõivad on disainitud eesmärgiga täita lüngad mõlema unistuste garderoobis.

Parema pildi ette saamiseks vaata mõlema moemärgi kollektsioonid üle galeriist!

Soetada saab mõlemaid moemärke Tallinna Kaubamaja Naistemaailmas ja Kaubamaja loomulikult Kaubamaja e-poes.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: ATP Atelier

Segu Itaaliast ja Skandinaaviast, nüüd Kaubamajas

See ei ole esimene kord, kui Portaili veergudel ATP Atelierist räägime. Täna aga teeme seda vägagi rõõmustaval põhjusel – nimelt on bränd jõudnud Eestisse, täpsemalt Tallinna Kaubamaja Kingamaailma.

Nagu paljud armastatud moemärgid, on ka ATP Atelier alguse saanud sõprusest. Maj-La Pizzelli ja Jonas Clason on pikaaegsed sõbrad, kes veetsid oma suvepuhkuseid alati koos Lõuna-Itaalias Otrantos. 2011. aastal lõid nad koos ATP Atelieri – aksessuaaribrändi, mille kõik nahast tooted valmivad käsitööna Toscanas, kus hoitakse au sees sajanditepikkust nahatöökultuuri.

Brändi eesmärk on algusest peale olnud disainida kingi ja aksessuaare, mida saab kanda igal pool – olgu see Stockholmis, New Yorgis või puhkusel mõnes Itaalia väikelinnas. Tulemuseks on tooted, mis on klassikalise joonega, kuid samas vaieldamatult isikupärased.

Ja mida üldse tähendab “ATP”? Väga meeleolukalt – All Tomorrow’s Parties.

Tutvu brändiga Tallinna Kaubamaja Kingamaailmas ja veebipoes kaubamaja.ee!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: House of Dagmar

House of Dagmar? Jah, House of Dagmar!

House of Dagmar on moemärk, mida Skandinaavia stiili austajad on pikisilmi Kaubamajja oodanud. Kolme õe poolt loodud ning rahvusvaheliselt tunnustatud brändi käekiri ühendab minimalistliku joone ja ajatult šiki elegantsi. Nüüd on see põhjamaine moepärl lõpuks saadaval Tallinna Kaubamaja Naistemaailmas.

Hooajale kohaselt viib House of Dagmari sügistalvine kollektsioon meid põhjamaise elegantsi ja modernse naiselikkuse ristteele. Vormide ja vastanduste mängus on traditsiooniline rätsepatöö ning drapeering saanud pehmema ja tänapäevasema tõlgenduse. Kollektsiooni iseloomustab struktuuri ja vabaduse tasakaal, läbikumavad, ent ka katvad kangad, kihilisus ning dünaamilised tekstuurid.

Kaubamajja jõudnud kollektsiooni värvipalett on sügavalt mahe ja samas ootamatuid sähvatusi täis: tummised pruunid, mustad ja hallid toonid põimuvad kahvatu roosa helguse ning elava punase energiaga.

Tutvu House of Dagmari sügistalvise kollektsiooniga galeriis ja Tallinna Kaubamaja Naistemaailmas!

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid