Kuidas see võimalik on? Nimelt on L’Eau Papier lõhnas muudetud valgeid muskuseid delikaatselt tahulisemaks riisiauru akordiga, et meenutada paberi tekstuuri. Neile omakorda on lisatud mimoosi valgusküllaseid lõhnanoote. Lõpunoodi annab aga hoopiski heledate puitude akord. Tulemuseks meeldivalt muskuseline lõhn, mis areneb, muutub, väljendab end aja jooksul ja erinevatel nahkadel samamoodi nagu tint küllastab paberit, omastades selle tekstuuri, et luua illustratsioone ja pilte.
Muide, selles tualettvees on kasutatud Grasse’i mimoosi, mida on kasvatatud alates 1865. aastast. Selle sulgpehmed kollased õied õitsevad veebruaris Grasse’i linna ümbritsevatel mägedel, pakkudes vapustavat vaatepilti ning päikesepaistelisi, lillelisi ja mesiseid lõhnanoote.
diptyque’i uus L’Eau Papier on juba saadaval Crème de la Crème’i kõrgparfümeeria butiigis Viru Keskuses ning veebipoes cremedelacreme.shop.
Soliidsed, ekspressiivsed ja ainulaadsed Xerjoffi parfüümid on sündinud Itaalia loovuse ja meisterliku, hoolika töö geniaalsest kooslusest. 2007. aastal asutatud ettevõte on algusest peale lähtunud filosoofiast, et iga lõhn on ainulaadne kunstivorm. Seetõttu valmistatakse Xerjoffi parfüüme ka tänapäeval vaid ülikvaliteetsetest koostisosadest ning nende loomine on alati inspireeritud millestki ebatavalisest. Muide, luksuslikkusest annavad tunnistust mitte ainult Xerjoffi parfüümide eksklusiivsed lõhnakompositsioonid, vaid ka kulla, pronksi, nahkdetailide ja luksuslike kivikestega kaunistatud pudelid – igaüks läbimõeldud disainiga kunstiteos.
Kuidas aga Xerjoff sündis? Olgu öeldud, et bränd ei ilmunud parfümeeriamaailma juhuslikult. Ettevõtte asutaja Sergio Momo kasvas üles inimeste keskel, kes mõistsid parfüümide tähtsust juba varakult: tema vanaema jumaldas Lanvini ja Coty parfüüme, isa, kes reisis pidevalt mööda maailma, hindas looduslikel essentsidel põhinevaid lõhnu, ning ka tema emal oli eksklusiivne parfüümikogu.
Nii leidis Sergio end peagi maailma parfümeeria pealinnaks peetavas Grasse’is, kus ta omandas teadmisi parfüümiloomest peensusteni, tutvus looduslike lõhnade loomise tehnikate ja muude parfümeeria saladustega. Tulemuseks ilmus 2007. aastal esimene Xerjoffi parfüüm.
Täna – mitu-mitu parfüümi hiljem – ütlevad Xerjoffi loojad, et pole paremat viisi õdusate hetkede taaselustamiseks, erakordsetesse paikadesse reisimiseks või oma unikaalsuse tunnetamiseks kui läbi parfüümi. Või õigemini – Xerjoffi parfüümi.
Milline on Portaili toimetuse lemmik Xerjoffi valikust? “TORINO21” – tennisele pühendatud ainulaadne nootide kombinatsioon, mis viib hetkega tenniseplatsile, kus energiliste mängude vahel saab nautida Itaalia päikest ja hingata rosmariini ning basiiliku lõhnu, värskendades end mündi ja väljendusrikka bergamotiga. See on tõeliselt värske ja dünaamiline aroom, mis tekitab adrenaliini ja meenutab võidukat hetke pärast intensiivset mängu…
Huvitav, kuidas see postkaardivääriline stseen lõhnaks? Parfüümimaja Jo Malone London esitleb sellest oma nägemust – uut lõhna Beach Blossom Cologne, mis on kui magus troopiline kokteil, ühendades endas kookosvee, särava laimi, värskendava mündi ja võrgutava tonka oa noote. Päikeseline ja koheselt meeliülendav Beach Blossom Cologne on nagu rauge pärastlõuna rannas – kerge ja mõnusalt aeglaselt nauditav.
Jo Malone Londoni uut lõhna Beach Blossom Cologne saab juba soetada Viru Keskuses asuvast Jo Malone Londoni butiigist ja veebibutiigist cremedelacreme.shop.