Koostöökollektsioon hõlmab endas kõike, mis Muglerile omane. Mugleri moemaja on alati olnud teedrajav ja reegleid eirav — eneseväljenduse, glamuuri ja julge stiili meister. Selle asutas 1973. aastal prantsuse disainer Manfred Thierry Mugler. Mugler mõjutas oma loominguga kehapositiivsuse, soolise identiteedi, muutumise ja enesekindluse teemasid, mis on tänapäeva moe juures väga aktuaalsed. Ameerika disainer Casey Cadwallader ühines moemajaga aastal 2018 ja uuendas ühtlasi ka moemaja olemust ning selle pärandit, luues hulgaliselt äratuntava stiiliga riideid.
Kuna arutlused kõnealuse koostöökollektsiooni kohta algasid juba enne Manfred Thierry Mugleri surma 2022. aasta jaanuaris, siis tähistab H&M selle kollektsiooniga ennekõike Manfred Thierry Mugleri pärandit. “Meil oli suur au saada tundma Manfredi ja on hea meenutada hetki, mil ta tegi meiega ka isiklikult koostööd – seda loomulikult üheskoos Casey ja kogu Mugleri moemajaga,” meenutab H&Mi loovnõustaja Ann-Sofie Johansson.
“On olnud suur au teha koostööd H&Miga. See kollektsioon on kõik, mis defineerib Mugleri kui moemaja ja iga rõivaese on autentne Mugler, olgu selleks siis bodid, mis on kujunenud meie signatuuresemeks, jõulised lõiked või töödeldud teksad. See on kogum meie ikoonilistest disainidest,” lisas Casey Cadwallader.
Kogu kollektsiooni siluetiks on teada-tuntud Mugleri tänapäevane lõige — tugev, laiade õlgadega, piha juurest kitsam. See on justkui kehakurvide ülistus ja enesekindluse tribuut. Ja samas, austusavaldusena moemaja asutajale, on kaasaegsete disainide hulgas ka piiratud koguses ajalooliste Mugleri rõivaste uusversioone. Need on välja valitud Cadwalladeri poolt, kuna sobivad ka tänapäeval kandmiseks ja toomaks välja Mugleri olulist rolli keset 80-ndate ja 90-ndate moelava draamat ja hiilgeaastaid. Iga kollektsiooni ese on kui hetk moeajaloost ja ühtlasi ka võimalus fännidel saada osa brändi moepärandist.
Ühes esimeste fotokaadritega kollektsioonist on avalikustatud ka Mugler ja H&M ühine muusikavideo, kus peaosades on tõusvad tähed — Amaarae, Shygirl, Eartheater ja Arca. Üheskoos on nad loonud oma visiooni Stardusti 1998. aasta menuloost “Music Sounds Better With You”. Loovalik on noogutus ühtekuuluvustundele, mida võib tunda Cadwalladeri visioonis Mugleri jaoks. Vaata video üle siit:
Kuigi paljude jaoks tuli säärane otsus üllatusena, siis tegelikult on Kylie Jenneri suhe tippmoega viimastel aastatel ainult süvenenud – tema kontole kuuluvad kampaaniad nii Acne Studios kui ka Jean Paul Gaultier moemajadega, lisaks astus ta üles Coperni moeetendusel. Seega polegi ehk Miu Miu radarile jõudmine nii suur ootamatus.
Kõnealuses kampaanias poseerib Jenner koos muusiku Towa Birdi, näitlejate Lou Doilloni, Rila Fukushima ja Myhalaga, modelli Yura Romaniuki ning räppari Cortisa Stariga.
Vaata pilte Jennerist Miu Miu kampaanias galeriist!
“”Tüdruk trammis” on kindlasti üks mu lemmikuid kogu albumilt – see on mõnus, suvine ja helge,” räägib INGER. Video võtted said alguse varavalges Balti jaamas. “Olime platsis juba kell 5:45 ja jagasime oma muusikat esimestele trammisõitjatele. Inimesed olid üllatavalt vastuvõtlikud – mõni filmis isegi salaja kõrvalt meie tegemisi.”
Inspiratsioon loole sündiski just nimelt ühest trammisõidust – kuigi INGER tunnistas oma albumi esitlusel, et ta polnud trammiga sõitnud juba ammu. Nüüdseks on see lubatud suvine sõit tehtud ning ka visuaalselt jäädvustatud.
Video tõi ekraanile loovtiim Chairmen Productioni eestvedamisel – režissöörideks Kaur Kulver ja Martin Pikk.
Laul ise sündis koostöös Markus Palo, Claus Heinrich Riismaa ja Harmo-Ron Kallastega. Produtsendiks oli Markus Palo, loo miksis Steven Ilves ja masterdas Sander Sadam.