Millest kõneleb seekordne Studio kollektsioon? Üks on kindel – see on hulganisti täis all-eyes-on-me moeesemeid. Alustades ülesuuruses vihmamantlist ja punase vaiba väärilistest kleitidest lõpetades cool-girl nahktagide ning teksakomplektidega. Kohe kindlasti ei ole selle kollektsiooni kandja eesmärgiks märkamatuks jääda ja suurepäraselt kannab seda sõnumit edasi ka kampaaniavideos ja -fotodel üles astuv Kolumbia-Ameerika lauljanna Kali Uchis.
“Fashion is in a daring mood this season and for Studio S/S23 we wanted to push the envelope in terms of colour and silhouette. At the same time, we offset the more extravagant eveningwear styles with really easy shortcuts to timeless style, such as a leather biker jacket you could wear again and again,” sõnas juurde H&Mi loovnõustaja Ann-Sofie Johansson.
Heida esimene pilk kollektsioonile nii alloleva video kui fotogalerii vahendusel!
“Laulu muusikavideo annab loole veelgi sügavama tähenduse. See on visuaalselt täis sümboleid ja peidetud kihte,” sõnab INGER. Ta toob välja, et iga detail videos on läbimõeldud ja kannab endas tähendust: kollane madu toob sisse hirmu ja ohu varjundi, sidrunid sümboliseerivad elu hapusust, samas kui õhupallid viitavad rõõmule.
“kollane maja” kaasautoriteks on laulukirjutajana Jüri Pootsmann ja produtsendina Elias Teikari. “See on juba teine lugu, mille olen kirjutanud koos Jüriga. Meil on väga hea klapp,” räägib INGER. “Samamoodi ka produtsent Eliasega, kes suudab mind iga kord millegi uuega üllatada.”
Glenn Martens, kes on tuntud oma loomingulise lähenemise ja mängulisuse poolest (eriti Y/Projecti disainide kaudu), on H&M-iga loodud kollektsiooni kujundanud nagu “rõivaperekonna” – mitmekülgsete esemete kogumi, millel on mitu nägu ja kasutusviisi. Mahukas kollektsioon hõlmab nii naiste-, meeste- kui ka unisex-rõivaid ja aksessuaare, kus tavapärased rõivad – T-särgid, jakid ja teksad – on saanud ootamatult uue vormi läbi vormitavate materjalide ja skulpturaalsete siluettide.
“Ma näen seda kollektsiooni kui suurt rõivaperekonda, mille igal liikmel on mitu iseloomu ja eesmärki – nagu inimestelgi, nad muutuvad iga päev. Olen alati huvitatud rõivastest, mida me päriselt kanname, ning just see mõte sai selle erilise projekti lähtepunktiks,” räägib Glenn Martens.
Kampaania, mille peaosalisteks on Joanna Lumley ja Richard E. Grant, toob Martensi iseloomuliku huumori ja briti stiiliviited eredalt esile – justkui pöörane perekonnaportree, mis tähistab individuaalsust ja eneseväljendust.
Tutvu kollektsiooniga galeriis!
H&M x Glenn Martens koostöö lansseeritakse 30. oktoobril valitud H&M kauplustes ja veebipoes hm.com.