Stine Goya on Taani moelooja, kes rajas omanimelise kaubamärgi 2006. aastal. Kui toona kippus skandinaavia moedisain olema minimalistlik ning värvivaene, siis Goya võttis eesmärgi tuua moepilti mängulist kergust, värviküllaseid toone ning lihtsalt puhast elurõõmu. Tänaseks on see tal ka edukalt õnnestunud ning tema moemärk on saavutanud rahvusvahelise tuntuse.
Goya on öelnud, et just Kopenhaagen on pakkunud tema moeloomele peamist inspiratsiooni ning see väljendub nii kollektsiooni lõigetes-toonides kui ka moebrändi jätkusuutlikus aspektis. Samuti on algusest peale olnud moelooja soov, et igaüks leiaks tema kollektsioonidest oma lemmiku ning tema rõivaid kandes üles ka oma sisemise enesekindluse. Aga ka, et tema loomingu kandjad taasavastaks rõõmu riietega mängimisest – seda dopamiinist nõretavate värvitoonide, meeldivalt intrigeerivate lõigete ning käsitööna valminud mustrite abil. Uskuge meid, kui ütleme, et seda rõõmu ja isikupära leiab tõesti igast Stine Goya kollektsioonist.
Vaata galeriist, milline sai Stine Goya tänavune kevadsuvine kollektsioon, mis on juba ka Kaubamajas endale koha leidnud!
Giorgio Armani sündis 1934. aastal Põhja-Itaalia linnas Piacenzas. Alguses suundus ta Milano Ülikooli õppima meditsiini, kuid katkestas õpingud kolme aasta järel ja liitus armeega. Pärast teenistust otsis ta uut teed – alustades vaateakende kujundajana ja jõudes lõpuks 1975. aastal omaenda moemaja rajamiseni.
Armani oli see, kes tõi ülikonnamoodi revolutsioonilise pehmuse ja vabaduse, muutes rangest vormist voolava poeesia. Tema käekiri oli alati seotud lihtsuse, selguse ja vaoshoitud elegantsiga – ta mõistis, et tõeline enesekindlus ei vaja liigset dekoratiivsust.
2025. aasta tähistas mitut olulist verstaposti Armani moemaja loos: märtsis esitles bränd oma 50. juubelikollektsiooni “Radici”, jaanuaris tähistati ka Armani Privé moeliini 20. aastapäeva. Just seal sulges disainer etenduse ise, astudes lavale käsikäes viimase modelliga. Tänavu juunis jäi ta aga esimest korda poole sajandi jooksul oma moemaja etenduselt kõrvale, taastudes toona avalikkusele teadmata tervisemuredest.
Nagu paljud armastatud moemärgid, on ka ATP Atelier alguse saanud sõprusest. Maj-La Pizzelli ja Jonas Clason on pikaaegsed sõbrad, kes veetsid oma suvepuhkuseid alati koos Lõuna-Itaalias Otrantos. 2011. aastal lõid nad koos ATP Atelieri – aksessuaaribrändi, mille kõik nahast tooted valmivad käsitööna Toscanas, kus hoitakse au sees sajanditepikkust nahatöökultuuri.
Brändi eesmärk on algusest peale olnud disainida kingi ja aksessuaare, mida saab kanda igal pool – olgu see Stockholmis, New Yorgis või puhkusel mõnes Itaalia väikelinnas. Tulemuseks on tooted, mis on klassikalise joonega, kuid samas vaieldamatult isikupärased.
Ja mida üldse tähendab “ATP”? Väga meeleolukalt – All Tomorrow’s Parties.
Tutvu brändiga Tallinna Kaubamaja Kingamaailmas ja veebipoes kaubamaja.ee!