Nagu möödunud aastal äratasid ka tänavused jõuluaknad ellu loovagentuurist Salama projekti eestvedaja Anu Aleksandra Ots ja loovjuht Madis Ots koostöös Britt Samosoniga. “Kui eelmisel aastal olid Lartusi vaateaknad inspireeritud jõulude pühalikust aspektist, siis seekord inimlikust – mida näevad meie silmad, mida see teeb meie meelte ja tunnetega,” räägib Anu Aleksandra Ots. Tänavune idee sai inspireeritud M. C. Escheri kunstist. “Siit vaatas meile vastu paralleel Lartusi tootevaliku – maailma tippdisainiga –, kus iga millimeeter on filigraanse põhjalikkusega läbi komponeeritud, et pakkuda mitte ainult kasutajamugavust, vaid ka -rõõmu,” lisab Ots.
Lisaks saabunud jõuluhooajale tervitati üritusel uusi disainipärleid Lartusi valikust ning pöörati erilist tähelepanu värskelt Taanist saabunud kaubamärgile 101 Copenhagen. “Seni peamiselt sisustusaksessuaaridele, kodutekstiilidele ning köögi- ja vannitoatoodetele keskendunud Lartusi on astumas järgmist sammu ning keskendub üha rohkem ka omanäolise disainmööbli pakkumisele ning 101 Copenhagen on kindlasti üks märkimisväärsemaid saabujaid meie valikusse,“ tutvustas Lartusi asutaja Karin Mängel.
Seda enam tegi nii ürituse korraldajatele kui külalistele rõõmu, et just 3. novembri õhtul oli kohal 101 Copenhagen disainer Kristian Sofus Hansen, kellega arutlesid vestluspaneeli raames sisekujunduse- ja disainituleviku üle oma valdkonna professionaalid Siim Raie Artrovert galeriist ja sisearhitekt Lilia Kristianson.
Vaata fotosid toiminud üritusest galeriist!
Uudista nimekatest staaridest ja moemaja saadikutest pungil galeriid!
Ning CHANELi kevad/suvi 2026 kollektsioonist räägime juba peagi.
Päev algas Peetris, Range Roveri esinduses, kus enne teele asumist tutvustati osalejatele uusimaid mudeleid. Seejärel saadi väikeste gruppidena luksuslikud autod enda kasutusse, et alustada teekonda Tartu suunas.
What the Face stuudiosse jõudes said külalised kogeda näotrenni, proovida uut koostöös RAHU Care’iga loodud head spa teenust ning õppida näotreeningu töötoas näomassaaži võtteid, mida ise igapäevaselt kasutada. Modell Kati Karu ütles, et see on parim viis, kuidas reedet veeta ja kirjeldas uut head spa teenust kui „maagilist kogemust“. Samal ajal tunnistas villemdrillem, et oli küll What the Face’i tegemisi enne sotsiaalmeediast palju näinud, aga näotrenni osas pisut skeptiline. Pärast treeningu lõppu tunnistas ta aga, et see ei jää tal viimaseks: „Sai reedeks näo värskeks ja näen jälle inimene välja ning olen selle eest väga tänulik.“
What the Face on unikaalse kontseptsiooniga stuudio, mis keskendub näolihaste treenimisele peamiselt läbi massaažitehnikate. Tegemist on mitteinvasiivse alternatiiviga erinevatele iluprotseduuridele, mille eesmärk on toetada nooruslikku ja säravat välimust. What the Face on Eestis tegutsenud kaks aastat ning kogunud endale Tallinna stuudios juba rohkelt fänne.
Algselt ei olnud What the Face’il plaanis Eestis teist stuudiot avada. Inimeste suur huvi pani aga siiski ka Tartu peale mõtlema. „Tartu kliendid käisid meie teenuseid kogemas Tallinna stuudios ja pidevalt küsiti, et millal me Tartus stuudio avame,“ sõnas What the Face looja Kelly Kotkas. „Pideva küsimise peale sai seeme idanema pandud ning nüüd olemegi Tartu südames, Kvartali Keskuses.” Kelly lisab, et ilmselt hakkavad Tallinna kliendid nüüd hoopis Tartusse sõitma, sest vaid Tartu stuudios saab kogeda uhiuut Jaapani head spa teenust.
Vaata fotosid toimunud stuudio avamisest galeriis!