Foto: Burberry

Burberry Hero, nüüd parfüümiveena

Adam Driver praktiliselt “murdis” interneti, kui avalikkuse ette jõudsid tema esimesed Burberry Hero tualettveele valminud kampaaniafotod. Täna on meil taas põhjust neid kaadreid meenutada, sest välja on tulnud uus samasse Hero perekonda kuuluv parfüümivesi – Burberry Hero Eau de Parfum.

Uue Hero parfüümivee põhjanootide signatuuris kohtuvad kolm erinevat seedripuu õli nooti, mille soe puidusus kulmineerub värskes ja säravas crescendo’s. Männiokaste, bensoevaigu ja viirukinoodid mõjuvad omakorda sügavalt ja sensuaalselt. “Burberry Hero parfüümivesi ühendab mu mälestused Landese metsadest, kus ookeani kalda kasvavad männipuud,” räägib parfüümimeister Aurélien Guichard lõhna loomisprotesssist ning lisab et just männiokaste ja sooja liiva lõhn ning mere värskus olid talle lõhna loomisel inspiratsiooniks. “Sensuaalsed ja kristalliseeritud vaigunoodid parfüümis tähistavad taasühinemist loomulike instinktidega,” lisab ta.

Ka Burberry Hero parfüümivee (nagu ka tualettvee) pudel on tugevate ja mehelike joontega – nagu ka parfüüm selle sees. Kandilised diagonaalsed jooned meenutavad pisut hobuse kapja, millele on graveeritud ikooniline Burberry logo. Ning miks just hobune? Sest hobune sümboliseerib Hero fotodel ning videoski looduse jõudu ja tugevust, mis on mehe kohaloluga harmoonias… 

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Chloé

Chloé esitleb uut Le Parfum lõhna

Chloé toob sügisesse värske peatüki oma parfüümiloos – esitledes uut lõhna Le Parfum. Lugu saab alguse fotograaf Zoe Gartneri ja režissöör Neels Castilloni loodud reklaamkampaaniast, mis toob fookusesse neli inspireerivat naist – Amrit, He Cong, Arizona Muse ja Malika Louback –, kes kehastavad Chloé naise olemust: instinktiivne, vaba ja alati iseendaks jääv.

Uus Le Parfum sisaldab kultuslikku roosi: ootamatut ja vabalt lillelist nooti, mis on endiselt parfümeeride lemmik. Seda on täiendatud ülevoolavalt intensiivsete akordidega, mis loovad ainulaadselt naiseliku ja sensuaalse koosluse. Lõhna sügavust ja väge rõhutab merevaigutooni essents, mis toob esile parfüümi intensiivsuse.

Parfüüm on pakendatud Chloé ikoonilisse plisseeritud klaaspudelisse, mida kaunistavad kullaga lakitud detailid ja käsitsi seotud sügavpunane lips – toon, mis on inspireeritud Chloé valmisriiete paletist.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Rafael Maura

BYREDO uus lõhn „Alto Astral“ on pühendatud Brasiiliale

Nišiparfüümimaja Byredo tõi turule uue parfüümiAlto Astral“, mille inspiratsioon pärineb Brasiilia värvikast kultuurist ja energiast. 

Parfüümi autor, lõhnalooja Jérome Epinette, kirjeldab uut parfüümi kui helget ja sõltuvust tekitavat kooslust, kus troopiline kookos seguneb jasmiiniõite, muski ning soolase merevaiguga. Lõhna tasakaalustavad sandlipuu ja kašmiirpuit, luues sooja ja samas värske kompositsiooni.

Kampaania visuaalid jäädvustas Rio de Janeirost pärit fotograaf Rafael Maura, kes võttis eesmärgiks tuua esile brasiillaste loomuliku elurõõmu ja kultuurilise identiteedi. Muide, portugali keeles tähendab alto astral ülevat meeleseisundit — just seda emotsiooni püüabki Byredo uus eau de parfum edasi anda.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid