Foto: Acne Studios

VAATA, milline sai Acne uus esinduskauplus Pariisis

Mõtlesime isegi, et pole Acne Studiose moemärgist ammu juttu teinud, ning nagu tellitult jõudis meieni uudis brändi uuest esinduskauplusest, mis sai suurejooneline, kuid sealjuures nii minimalistliku esteetikaga, et loomulikult peame sellest juttu tegema. 

Nimelt on Acne avanud uue esinduse Pariisis, mainekal Saint-Honoré tänaval, täpsemalt aadressil 219 rue Saint-Honoré. Moemärgi sõnul sai esinduspood moepealinnale omaselt elegantne, kuid modernseid jooni kandev. Barcelona arhitektuuribüroo Arquitectura-G loodud ruumid on tõesti… ruumikad. 385-ruutmeetriselt ja läbi kahe korruse kulgevalt pinnalt leiab omajagu heledatoonilist Saint Maximini nimelist kivi, mis on Prantsusmaal üsnagi levinud. Kusjuures inspiratsiooni taoliseks sisekujunduseks sai Acne loovjuht Jonny Johansson enda sõnul ühest Stockholmis asuvast rulapargist, kus ta on palju aega veetnud ning mis asub silla all – nii tekib ka esinduspoes kohati tunne, et poodleksid justkui, sild pea kohal. 

Acnel valmisid uuest esindusest ka vägagi maitsekad fotod, mida oma galeriis meeleldi jagame, ning kui teile peaks tunduma, et poes on kuidagi vähevõitu kaupa, siis ärge muretsege – Acne uusimad kollektsioonid on seal kõik kenasti esindatud.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: ATP Atelier

Segu Itaaliast ja Skandinaaviast, nüüd Kaubamajas

See ei ole esimene kord, kui Portaili veergudel ATP Atelierist räägime. Täna aga teeme seda vägagi rõõmustaval põhjusel – nimelt on bränd jõudnud Eestisse, täpsemalt Tallinna Kaubamaja Kingamaailma.

Nagu paljud armastatud moemärgid, on ka ATP Atelier alguse saanud sõprusest. Maj-La Pizzelli ja Jonas Clason on pikaaegsed sõbrad, kes veetsid oma suvepuhkuseid alati koos Lõuna-Itaalias Otrantos. 2011. aastal lõid nad koos ATP Atelieri – aksessuaaribrändi, mille kõik nahast tooted valmivad käsitööna Toscanas, kus hoitakse au sees sajanditepikkust nahatöökultuuri.

Brändi eesmärk on algusest peale olnud disainida kingi ja aksessuaare, mida saab kanda igal pool – olgu see Stockholmis, New Yorgis või puhkusel mõnes Itaalia väikelinnas. Tulemuseks on tooted, mis on klassikalise joonega, kuid samas vaieldamatult isikupärased.

Ja mida üldse tähendab “ATP”? Väga meeleolukalt – All Tomorrow’s Parties.

Tutvu brändiga Tallinna Kaubamaja Kingamaailmas ja veebipoes kaubamaja.ee!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: House of Dagmar

House of Dagmar? Jah, House of Dagmar!

House of Dagmar on moemärk, mida Skandinaavia stiili austajad on pikisilmi Kaubamajja oodanud. Kolme õe poolt loodud ning rahvusvaheliselt tunnustatud brändi käekiri ühendab minimalistliku joone ja ajatult šiki elegantsi. Nüüd on see põhjamaine moepärl lõpuks saadaval Tallinna Kaubamaja Naistemaailmas.

Hooajale kohaselt viib House of Dagmari sügistalvine kollektsioon meid põhjamaise elegantsi ja modernse naiselikkuse ristteele. Vormide ja vastanduste mängus on traditsiooniline rätsepatöö ning drapeering saanud pehmema ja tänapäevasema tõlgenduse. Kollektsiooni iseloomustab struktuuri ja vabaduse tasakaal, läbikumavad, ent ka katvad kangad, kihilisus ning dünaamilised tekstuurid.

Kaubamajja jõudnud kollektsiooni värvipalett on sügavalt mahe ja samas ootamatuid sähvatusi täis: tummised pruunid, mustad ja hallid toonid põimuvad kahvatu roosa helguse ning elava punase energiaga.

Tutvu House of Dagmari sügistalvise kollektsiooniga galeriis ja Tallinna Kaubamaja Naistemaailmas!

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid