Portail

YOUR SKIN, YOU DECIDE: ehk lugu Tuule paarikestest

YOUR SKIN, YOU DECIDE: ehk lugu Tuule paarikestest

Foto: tuul.care

Kodumaine meestele mõeldud kosmeetikabränd Tuul tuli välja uue kampaaniaga Tuul Couples, mis kõnetab lisaks meestele ka naisi. Portailil on au esimeste seas jagada nii kampaania kaadreid kui ka tagamaid. Meie küsisime, Tuul vastas.

Kuidas sai kampaania idee alguse? 

Vaatamata sellele, et Tuule tooted on mõeldud meestele, oleme algusest peale saanud palju tagasisidet lahedatelt naistelt, kes on samuti Tuule toodete kasutajad. Inspireeritud nendest naistest, otsisime ja leidsime kolm loomingulist paari, kellele saatsime kastitäie Tuule tooteid ja muud head-paremat, pakkudes neile kodust kohtinguõhtut. Ning palusime neil selle meeleoluka õhtu ühekordse kaameraga jäädvustada. Nii sündisid ka kampaania meeldivalt toored kaadrid.

Kes on kampaanias osalenud paarid? 

Meie suur tänu läheb Tuul Couples kampaanias osalenud disainerile ja Portail.ee kaasasutajale Helene Vetikule ning biit.me muusikameister Madis Nestorile, Anton Hmelnitskile ja moedisainer Gita Siimpojale ning koomik Mattias Naanile ja laulja Kristel Aaslaidile.

Mis pakkumine selle kampaaniaga kaasneb? 

Ostes kaks Tuul Lab musta pipra ja kardemoni šampooni, saad sama sarja deodorandi Tuul Couples kampaania ajal pealekauba. Tuul Lab tooted on looduslikud ja sobivad veganitele, on parabeenide ja sünteetikata. Kuid pidage meeles, et pakkumine kehtib www.tuul.care veebipoes vaid jaanuari lõpuni.

Tuule tegemisi saab jälgida Facebookis ja Instagramis ning kuulata brändi Spotify muusikavalikut Tuul Beats

Galerii

Sarnased artiklid

Kommentaarid