Seekord tutvustame teile (ja julgustame tema riietumisstiilist eeskuju võtma) sellist kodumaist blogijannat nagu Liisa Kušnir. Pelgalt blogijaks teda nimetada ei oleks muidugi aus, sest nagu üks tänapäeva naine ikka, on ka Liisa multitalent, kes tegutseb stilistina, samuti on sotsiaalmeedia asjapulk ja creative director erinevatele brändidele. Lisaks teeb ta väikest indie-ajakirja NOH ning peab blogi nimega LiisaWHO?.
Just sellest viimasest noppisime välja 8 stiilset moenäidet, mis sobivad selga aastaajast olenemata ning mis kinnitavad taas kord, et oskus miksida erinevaid materjale, stiile, värvilahendusi, on üks parimaid, mis ühel moemaanil olla saab. Avage aga galerii!
Kampaania, mille on lavastanud ja jäädvustanud tandem Inez & Vinoodh, toob ekraanile Penélope Cruzi ja Brad Pitti, kes taaselustavad eelmainitud filmi ikoonilisi stseene. Cruz, kes on olnud moemaja saadik alates 2018. aastast, ja Pitt, kehastavad tegelasi, kes kogevad äsjaärkavat armastust, mida igal sammul saadab ei miski muu kui CHANELi signatuurkäekott.
Muideks, kuna 1966. aastal valminud filmi eelarve oli kesine, kandis näitlejanna Anouk Aimée selles oma rõivaid ning aksessuaare, kaasa arvatud ikoonilist CHANELi käekotti.
Vaadake mereäärses Deauvilles jäädvustatud kampaaniafilmi ja uudistage kampaaniafotosid galeriis!
Millist sõnumit kannab COSi tänavune kevad/suvi? Pressiteate kohaselt on kollektsioon täis kaasaegset luksust ja lihtsust, mis toob igapäevasesse garderoobi uut hingamist ja elegantsi. Roomas toimunud moeetendusel sai näha nii käsitöö ja modernismi sulandumist, kerguse ja läbipaistvuse kontrasti skulpturaalsete siluettidega kui ka oskuslikult stiliseeritud komplekte, mis on loodud kestma.
Atelier, COSi premium liin, pakkus silmailu peente kangaste ja ainulaadsete detailidega.
Tutvu esitletud kollektsiooniga allolevas videos ja galeriis!
Kõnealuse kollektsiooni esimesed saabujad on juba kohal COSi esindustes, kaasa arvatud Tallinna omas Rotermanni kvartalis. Samuti on kollektsiooni palad saadaval veebipoes cos.com.