Foto: Sandra Palm

Ütle „JAH” New Vintage by Krissi uue kollektsiooniga

Eesti ehtebränd New Vintage by Kriss on disaininud spetsiaalse ning erilise kollektsiooni pruutidele, et tuua igas naises välja „the best version of you” – see kõige parem Sina nii pulmapäeval kui ka kõigil järgnevatel aastatel.

Uus ehtekollektsioon sai inspiratsiooni ikka sellestsamast elu kõige tähtsamast päevast. „Jah, tulevane abikaasa jumaldab sind, pruutneitsid on kindlasti natuke kadedad ja sina näed jumalik välja. Aga mis peamine – sel päeval oled ikka sina ise ning sa naudid sel päeval iga hetke. Have fun! Naera, tantsi, tähista! Lõppude lõpuks on ju armastus see, mis paneb maailma pöörlema,” räägib uuest kollektsioonist NVbyK brändi looja Kriss Eglite.

New Vintage by Kriss loob ajatuid ehteid, mis julgustavad naisi suurelt mõtlema, julgelt tegutsema ning elama täiel rinnal. NVbyK usub, et iga naise unikaalsus on väärt tähistamist ning esile tõstmist.

NVbyK pruudiehete kollektsioon on eksklusiivselt müügil NVbyK veebipoes aadressil www.nvbyk.com, NVbyK stuudios aadressil Pärnu mnt 27‒16 ning Goldtime’i Viru Keskuse kaupluses.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Inez & Vinoodh

CHANELi kummardus filmile “Mees ja naine”

Käesoleval nädalal ilmavalgust näinud moemärgi CHANELi tänavukevadine reklaamkampaania teeb kummarduse ikoonilisele 1966. aasta Claude Lelouchi filmile “Mees ja naine” (“A Man and A Woman”). See austusavaldus tuleneb moemaja loovjuhi Virginie Viardi sügavast armastusest kino, eriti Lelouchi loomingu ja niinimetatud uue laine ajastu vastu.

Kampaania, mille on lavastanud ja jäädvustanud tandem Inez & Vinoodh, toob ekraanile Penélope Cruzi ja Brad Pitti, kes taaselustavad eelmainitud filmi ikoonilisi stseene. Cruz, kes on olnud moemaja saadik alates 2018. aastast, ja Pitt, kehastavad tegelasi, kes kogevad äsjaärkavat armastust, mida igal sammul saadab ei miski muu kui CHANELi signatuurkäekott.

Muideks, kuna 1966. aastal valminud filmi eelarve oli kesine, kandis näitlejanna Anouk Aimée selles oma rõivaid ning aksessuaare, kaasa arvatud ikoonilist CHANELi käekotti.

Vaadake mereäärses Deauvilles jäädvustatud kampaaniafilmi ja uudistage kampaaniafotosid galeriis!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: COS

VAATA, millist moodi tutvustas COS Roomas

Käesoleval nädalal esitles moemärk COS Itaalias, Roomas moeetenduse raames oma 2024. aasta kevad-suvist kollektsiooni. Lisaks said valitud külalised – kelle hulka kuulus ka Pamela Anderson – esimeste seas näha COSi selle aasta Atelier liini moepalu.

Millist sõnumit kannab COSi tänavune kevad/suvi? Pressiteate kohaselt on kollektsioon täis kaasaegset luksust ja lihtsust, mis toob igapäevasesse garderoobi uut hingamist ja elegantsi. Roomas toimunud moeetendusel sai näha nii käsitöö ja modernismi sulandumist, kerguse ja läbipaistvuse kontrasti skulpturaalsete siluettidega kui ka oskuslikult stiliseeritud komplekte, mis on loodud kestma.

Atelier, COSi premium liin, pakkus silmailu peente kangaste ja ainulaadsete detailidega.

Tutvu esitletud kollektsiooniga allolevas videos ja galeriis!

Kõnealuse kollektsiooni esimesed saabujad on juba kohal COSi esindustes, kaasa arvatud Tallinna omas Rotermanni kvartalis. Samuti on kollektsiooni palad saadaval veebipoes cos.com.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid