Foto: Ciao Lucia

Unistades puhkusest Itaalias…

Ei ole just igapäevane, et luuakse moebränd või -kollektsioon, mis annaks nii ideaalselt edasi oma sõnumit ja peegeldaks viimse detailini ka oma inspiratsiooni olemust. Uus bränd Ciao Lucia on aga just seda teinud.

Ciao Lucia on Lucy Akini loodud moebränd, mis mõeldud kõigile neile tüdrukutele, neidudele ja naistele, kes sooviksid viibida ühel lõpmatul puhkusereisil. Brändi esimene kollektsioon koosneb disaineri sõnul esemetest, mis on ideaalsed kaasavõtmiseks ühele lõõgastavale suvepuhkusele (ideaalis mõnda Itaalia rannakülla). Kuigi Lucy Akin ja bränd ise tegutsevad Californias, on Lucy juba lapsepõlvest saati olnud ääretult võlutud Itaaliast – kogudes nii teemakohaseid postkaarte kui ka graafilist disaini (kas või Martini pudelite silte). Nii on Lucy võtnud omajagu aega, et tulla välja just nii tugevalt Itaaliast inspireeritud moebrändiga. Ent nüüd, kui ta on seda teinud, on kohe näha, et iga riideeseme taga on oma lugu ning omavahel kombineerides loovad need ühe ultimate puhkusegarderoobi.

Seega, olenemata sellest, kas plaanid Itaaliasse puhkama minna või mitte, soovitame Ciao Lucia värsket kollektsiooni uudistada. Ning kui see paneb sind tegema ühte impulsiivset lennupiletite ostu, siis meie pahaks ei pane. Oleksime ise äärepealt sama teinud.

Ciao Lucia brändiga saab tutvuda brändi veebipoes aadressil ciaolucia.com.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: COS

Kevadsuvine COS Aterier on kohal

Oleme sel aastal juba mitmel korral kirjutanud moebrändi COS premium liinist, COS Atelier’st, ning täna saame teatada, et selle kevadsuvine kollektsioon on nüüd müügil.

Meenutuseks olgu öeldud, et tänavune COS Atelier kapselkollektsioon on loodud päevast õhtusse kulgevale riietusele mõeldes ning pakub värskendavaid ideid komplektide kokkupanekuks. Kollektsioon paistab silma oma loomingulise stiliseeringuga, peente kangaste ning ainulaadsete detailidega, mida omakorda seovad silmapaistvad aktsendid.

Kollektsioon COS Atelier kevad/suvi 2024 on saadaval valitud COSi esinduskauplustes, samuti veebipoes cos.com.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: GANNI

Kas 2024. aasta hitt-kott?

Sa oled silmanud seda sotsiaalmeedias, võimalik, et kohanud isegi tänaval. See on jäänud sulle meelde ning sa oled mõelnud, mis käekott see on. See on GANNI Bou ning meie ei ole ainukesed, kes sellele tõelise it-käekoti staatust ennustavad.

Meile meeldib mõelda, et 2024. aasta moemaailmas ei nõua luksus enam hiiglaslikke investeeringuid ega umbmääraseid ooteaegu. Üheks säravaks näiteks on Taani moebrändi GANNI loodud Bou kott, mille hind jääb alla 350 euro. See kuusnurkse disaini ja põimitud sangaga kott on mänguline, kuid mitte liialt pretensioonikas, esindades Taani disaini parimaid külgi.

GANNI loovjuht Ditte Reffstrup peab just Bou kotti tänapäeva luksuse kehastuseks. Viimastel aastatel on ettevõte loobunud uue, nii-öelda virgin naha kasutamisest, püüdes leida vastutustundlikke alternatiive. Bou kott, mis on valmistatud taaskasutatud nahast, vastab brändi endi seatud kõrgetele eetilistele standarditele. Ditte sõnul on Bou kott mõeldud olema kaaslane igas olukorras – olgu siis tööl, õhtusöögil või toidupoes käies. Muide, Ditte on andnud kotile nime oma vanima tütre Betty Lou hüüdnime – Bou – järgi, sest just nooremale põlvkonnale mõtles ta käekotti luues.

It’s a bag designed to live life boldly as you do,” on Bou kirjeldamiseks ideaalne. 

Eestis on GANNI kollektsiooni esemed, kaasa arvatud Bou käekott, saadaval Kaubamajas.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid