Foto: Anete Toming

Tallinn Fashion Week naaseb kevadel uues kuues

Eesti rõivadisaini lipulaevu koondav ja kaks korda aastas toimuv Tallinn Fashion Week lennutab sel kevadel moerahva Kultuurikatlasse ning leiab aset 22.-24. märtsil. Esmakordselt lisandub programmi spetsiaalselt lastemoele keskenduv päev, mis pakub põnevaid inspiratsiooniampse nii suurtele disainisõpradele kui ka pisikestele moepõnnidele.

Kodumaise moeaasta tippsündmus Tallinn Fashion Week naaseb märtsikuus ja seab end sel kevadel sisse juba varasemalt tuttavasse Kultuurikatla saali. Neljateistkümnes moenädal, mis leiab aset 22.-24. märtsil, pakub publikule külluslikku moeassortiid ja toob lisaks Eesti rõivadisainile lavale ka kodumaise lastemoe, mis on koondunud ühele, vaid lastetoodete disainereid ja kaubamärke esitlevale päevale.

“Lastemoe päev on meil mõtteis olnud juba aastaid, sest see osa Eesti moest on viimasel ajal teinud märkimisväärse arenguhüppe,” sõnab Tallinn Fashion Weeki peakorraldaja Anu Kikas. “Kuna ka lastemoe loojad ise soovivad oma loomingut professionaalselt esitleda, siis saimegi asjad nüüd nii kaugele, et võime sel kevadel terve päeva vaid lastele pühendada. See muidugi ei välista, et emad ja vanaemad sel päeval üldse lavale ei tuleks, kuid põhirõhk on siiski lastel ning neile loodud kodumaisetel ja kvaliteetsetel rõivastel.”

Kevadine moenädal saab avalöögi 22. märtsil, mil lavale astuvad River island, Triinu Pungits, Beatrice, Diana Arno, Tallinn Design House ja Amanjeda by Katrin Kuldma. TFW teisel päeval ehk 23. märtsil esitlevad värskeid kollektsioone Monton, Diana Denissova, Mammu Couture ning ühenduse Embassy of Fashiondisainerid Ketlin Bachmann, Aldo Järvsoo ja Riina Põldroos. Moenädala viimasel päeval täitub Kultuurikatel aga mängleva lastemoega ning üles astuvad Mimi Disain, Dadamora, Bebe Organic, Amiki, Vilve Unt, Klikkklakk ja Kalamaja Printsess.

Tallinn Fashion Weeki piletid jõuavad müügile 1. märtsil ning on saadaval nii Piletilevis kui ka üritusel kohapeal.

Tallinn Fashion Weeki programmi leiad aadressil http://www.estonianfashion.eu/.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Alessandro Michele | Gucci.

Guccist Valentinosse

Kui olete kunagi kuulnud võrdlust, et kõrgmoemaailm on nagu mäng musical chairs, siis tänane uudis tõestas, et täpselt nii ongi. Kui möödunud nädalal saime teada, et Valentino pikaaegne loominguline juht Pierpaolo Piccioli lahkub ametist, siis vähem kui nädal hiljem saame teada, et tal on asendus juba olemas. Kes? Alessandro Michele.

Gucci endise loovjuhi Alessandro Michele edasisest käekäigust on spekuleeritud juba üle aasta. Iga kord, kui mõnest nimekast moemajast loovjuht lahkus, hakkas moemeedia sosistama, kas koht ehk vabastati Michelele. Täna pärastlõunal saabus selgus ning kinnitus, et Michele suundub just nimelt Valentinosse, Piccioli asemele.

Millal esimest Michele käe all valminud Valentino kollektsiooni näha saab? Kuigi tema esimene tööpäev Valentinos on juba 2. aprillil, saab see ilmselt olema naiste kevad/suvi 2025, mida esitletakse Pariisi moenädalal, käesoleva aasta septembris. Veelgi enam oodatakse aga järgmist Valentino haute couture kollektsiooni, sest see saab olema esimene kord, kus Michele kõrgmoodi selle kõige õigemas tähenduses loob.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Inez & Vinoodh

CHANELi kummardus filmile “Mees ja naine”

Käesoleval nädalal ilmavalgust näinud moemärgi CHANELi tänavukevadine reklaamkampaania teeb kummarduse ikoonilisele 1966. aasta Claude Lelouchi filmile “Mees ja naine” (“A Man and A Woman”). See austusavaldus tuleneb moemaja loovjuhi Virginie Viardi sügavast armastusest kino, eriti Lelouchi loomingu ja niinimetatud uue laine ajastu vastu.

Kampaania, mille on lavastanud ja jäädvustanud tandem Inez & Vinoodh, toob ekraanile Penélope Cruzi ja Brad Pitti, kes taaselustavad eelmainitud filmi ikoonilisi stseene. Cruz, kes on olnud moemaja saadik alates 2018. aastast, ja Pitt, kehastavad tegelasi, kes kogevad äsjaärkavat armastust, mida igal sammul saadab ei miski muu kui CHANELi signatuurkäekott.

Muideks, kuna 1966. aastal valminud filmi eelarve oli kesine, kandis näitlejanna Anouk Aimée selles oma rõivaid ning aksessuaare, kaasa arvatud ikoonilist CHANELi käekotti.

Vaadake mereäärses Deauvilles jäädvustatud kampaaniafilmi ja uudistage kampaaniafotosid galeriis!

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid