Foto: KENZO

Spike Jonze raputas moemaailma KENZO reklaamklipiga

Tänasel multimeediaajastul hajuvad üha enam piirid sarjade, reklaamimaailma ja kinoteatri kvaliteedi vahel. Kui reklaamklipi loomises on mängus ka tuntud režissööri käsi, siis inimesed imetlevad ja vaatavad seda nagu filmi ning võivad väga lihtsasti unustada, et nende minutite jooksul tahetakse tegelikult vaatajale midagi müüa.

Sama võib öelda ka KENZO värske klipi kohta, mille režissööriks on eklektilise käekirja järgi tuntud Spike Jonze. Videos esitletav hüpnootiline koreograafia meenutab voodoo ja teistpoolsuse maailma, kuhu viis meid oma viimastes videopiltides ka David Bowie. Tantsijanna, kes on muide Andie MacDowelli tütar Margaret Qualley, katarsises väänlemine tekitab vaatajas omajagu ebamugavustki, aga samas on pilgu ärapööramine pea võimatu. Kui paljud teised parfüümireklaamid näitavad aegluubis lehvivaid kleite, siis KENZO värskes lähenemises näeme tõelist kirge ja jõudu, mis sobib lõhnade – eriti just KENZO uue KENZO World lõhna – maailma nagu valatult.

https://www.youtube.com/watch?v=ABz2m0olmPg

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Neil Godwin

Acne Studios ja Editions de Parfums Frederic Malle

See on kohal! Kunsti, moe ja parfümeeria sümbioos Rootsi moemaja Acne Studios ja Editions de Parfums Frederic Malle’ ühistööna valminud lõhna näol.

Acne Studios ja Editions de Parfums Frederic Malle ühisparfüüm kannab nime Acne Studios par Frederic Malle ning selle autor Suzy Le Helley – noor ja kiiresti tõusev kõrgparfümeeriatäht, kes on juba pälvinud paljude vanemate kolleegide lugupidamise ja komplimente. Olles kirglikult huvitatud botaanika ja sünteetika võimalustest, on tema lõhnad üles ehitatud täpsetele lühikestele koostistele, mille iga koostisosa kannab selget sõnumit. Käesoleva lõhna puhul ammutas Le Helley inspiratsiooni 20. sajandi alguses kasutusele võetud aldehüüdidest – sünteetilistest komponentidest, mis on puhtad ja moodsad ning tunduvad ajatutena. 

Kuidas lõhnab Acne Studios par Frederic Malle? Esiteks on tunda aldehüüdide kristalset puhtust, mida ümbritsevad roosi ja kannikese õrnad noodid, apelsiniõite särav essents ja aldehüüdide mõju kajana kordav mineraalselt värskendav viiruk. Seejärel asuvad paitama nahka vanilli, kreemja sandlipuu, virsikukoore ja valge muskuse noodid, täpselt nagu mohäärvillane kampsun. 

Acne Studios par Frederic Malle ootab avastamist parfüümibutiigis Crème de la Crème.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Inez & Vinoodh

CHANELi kummardus filmile “Mees ja naine”

Käesoleval nädalal ilmavalgust näinud moemärgi CHANELi tänavukevadine reklaamkampaania teeb kummarduse ikoonilisele 1966. aasta Claude Lelouchi filmile “Mees ja naine” (“A Man and A Woman”). See austusavaldus tuleneb moemaja loovjuhi Virginie Viardi sügavast armastusest kino, eriti Lelouchi loomingu ja niinimetatud uue laine ajastu vastu.

Kampaania, mille on lavastanud ja jäädvustanud tandem Inez & Vinoodh, toob ekraanile Penélope Cruzi ja Brad Pitti, kes taaselustavad eelmainitud filmi ikoonilisi stseene. Cruz, kes on olnud moemaja saadik alates 2018. aastast, ja Pitt, kehastavad tegelasi, kes kogevad äsjaärkavat armastust, mida igal sammul saadab ei miski muu kui CHANELi signatuurkäekott.

Muideks, kuna 1966. aastal valminud filmi eelarve oli kesine, kandis näitlejanna Anouk Aimée selles oma rõivaid ning aksessuaare, kaasa arvatud ikoonilist CHANELi käekotti.

Vaadake mereäärses Deauvilles jäädvustatud kampaaniafilmi ja uudistage kampaaniafotosid galeriis!

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid