Portail

SOMA Jewellery looming püüab pilke Berliini moenädala PREMIUM-messil

SOMA Jewellery looming püüab pilke Berliini moenädala PREMIUM-messil

Foto: SOMA Jewellery

Kodumaine ehtebränd SOMA Jewellery osaleb 16.-18. jaanuaril Berliinis toimuva moenädala PREMIUM-messil. Seal on bränd väljas kolme kollektsiooniga: Nymphē, PLÜSCH ja kõige uuem, POP.

„Esimesel kahel päeval on huvi minu toodete vastu väga suur olnud,” räägib SOMA Jewellery brändi asutaja ja disainer Sofia Hallik, kellele PREMIUM-messil osalemine on esimene taoline kogemus. „Olen saanud palju häid sõnu ja kiitusi erinevatelt agentidelt ja sisseostjatelt. Kõige enam on meeldinud minu ehete disain ja nende ootamatud materjalilahendused.” Sofia lisab, et messil on kõige enam tähelepanu püüdnud värviline PLÜSCH kollektsioon ning tema suureks rõõmuks on mitmed Saksamaa, Belgia ja Kreeka ehete edasimüüjad huvitatud edaspidisest koostööst.

Kes PREMIUM-messi kontseptsiooniga ülemäära tuttav ei ole, siis see on Saksamaal Berliini moenädala ajal toimuv mainekas mess, kus on 33 000 m2 hoones esindatud ligi 1000 brändi üle maailma. See on ainulaadne mess, kuhu on kokku toodud nii suures mahus kvaliteetseid moe- ja elustiilibrände.

Suurim valik SOMA Jewellery ehteid on saadaval brändi veebipoes aadressil somajewellery.com.

Galerii

Sarnased artiklid

Kommentaarid