Foto: Dear Freedom

Solarises avatakse ainulaadne disaini kontsept-pood LEVI

Juba 6. novembril avab uksed Eestis ainulaadne kontsept-pood LEVI. Solarise keskuse esimesel korrusel avatav kauplus erineb olemasolevatest, kuna tegu ei ole tavalise disainipoega, vaid seda täiendavad hubane kohvik ja isegi õmblusstuudio.

Kontsept-poe 150-ruutmeetrisele pinnale tuleb müügile üle 40 brändi, mille seas on nii tuntumaid kui ka alles tähelendu alustavaid tegijaid. Eesti rõivabrändidest on esindatud näiteks Diana Arno, Tiina Talumees, Arro Design, Althea, LÄHEB ja By Agureeva ning uus rõiva- ja aksessuaaride bränd Olia. Lisaks saab LEVI olema ainuesindaja uuele Eesti streetwear brändile SHAY ning Baltikumi ainuesindaja USA brändile HoodieBuddie. Lähiriikide rõivabrändidest saab soetada ka Lätis populaarset unisex-brändi One Wolf ja Leedu kudumibrändi ROBI AGNES. Uhiuued kaubamärgid, keda Eesti disainimaastikul enne ei ole olnud, on ka Dear Freedom ja RabbitRabbit.

Samuti on LEVI hoolitsenud mitmekesise ehete ja aksessuaarivaliku eest ning võtnud valikusse sellised nimekad kodumaised märgid nagu Stuudio Nahk, Alton, Uncle Paul, TOKU, New Vintage by Kriss, Lisa Kroeber ja mitmed teised. Lisaks on valikus kodumaised kodusisustus- ja ilumärgid.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Matches

MATCHESFASHION sulgeb oma virtuaalsed uksed

Vaid kaks kuud pärast seda, kui luksuskaupu müüv e-kaubandusplatvorm Matchesfashion (hiljuti ümber nimetatud Matchesiks) läks Briti jaemüügifirma Frasers Groupi omandusse, jõudsid avalikkuseni uudised selle sulgemisest. 

Frasers Group omandas digitaalse jaemüüja – mis oli viimastel aastatel pidevalt kahjumit kandnud – 2023. aasta detsembri lõpus Apax Partnersilt 52 miljoni naela eest. Frasersi sõnul on Matches kahe kuuga, mis on möödunud ülevõtmisest, jätkanud kahjumi kogumist ja ärieesmärkide mittesaavutamist. Meediasse on jõudnud ka kuuldused, et Matches on hilinenud platvormil müügil olevatele kaubamärkidele maksmisega, mille tõttu on mitmed neist katkestanud jaemüüjaga sidemed.

Frasers Group teatas avalduses, et kuigi Matchesi juhtkond on üritanud leida viisi äri stabiliseerimiseks, on selgeks saanud, et äri ümberkorraldamiseks oleks vajalik liiga palju muudatusi ning jätkuv rahastamisvajadus ületaks summasid, mida uued omanikud peavad elujõuliseks. Selles valguses on Matchesi direktorid astunud esimesed sammud, mis võivad viia kas ettevõtte ümberstruktureerimiseni, et see muutuks elujõuliseks, või likvideerimiseni ja täieliku sulgemiseni. Kõige tõenäolisem tundub, et Matchesi ootab ees viimane.

Taustast ka. Matchesfashion asutati 1987. aastal butiigina Londoni äärelinnas Wimbledonis abikaasade Tom ja Ruth Chapmani poolt. Chapmanid, kellele kuulus poe enamusosalus aastakümneid, müüsid selle erakapitali investoritele 2017. aastal, teenides sellega umbes 400 miljonit naela. Toona hinnati ettevõtte väärtuseks 800 miljoni naela.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Marimekko

On Wednesdays we wear PINK

Valentinipäev piilub nurga tagant ning õhus on juba tunda armuaroomi. Kui soovid sel aastal tähistada seda päeva moemängudega ning lisada oma rõivakomplektile magusat roosamannat, siis meie oleme kahe käega poolt. 

Muide, ka äsjalõppenud Kopenhaageni moenädalal jäi silma erakordselt palju komplekte, kus domineerisid punased ning roosad toonid. Samuti sai näha omajagu maitsekaid roosakaspunaseid aksessuaare, mis oma efektsusega mõjusid tõesti kui kirsike tordil. 

Kuidas aga kanda armutoonid välja nii, et komplekt saaks romantiline, aga mitte üle pakutud? Galeriist leiad hulganisti ideid!

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid