Foto: toteme-nyc.com

Rootsi juurtega moebrändi Totême esimene moeetendus

Eelmisel nädala toimunud Stockholmi moenädalal tegi moelavadebüüdi moemaailmas juba paar aastat laineid löönud bränd Totême. See moemärk naasis New Yorgist oma juurte juurde, et näidata valitud moepublikule järgmist kevadsuvist kollektsiooni.

Moebrändi Totême taga on abielupaar Elin Kling ja Karl Lindman ning tänaseks resideeruvad nad igapäevaselt New Yorgis. Elin Kling oli mõned head aastad tagasi Rootsi tuntumaid moeblogijaid ning täna annab ta lisaks moekollektsioonidele välja menukat Rootsi moeajakirja Styleby. Oma moemärgi loomine näis Klingi puhul väga loogilise järgmise sammuna, sest tema moemaitset ja minimalistlikku skandinaavia stiili ülistati nii siin- kui sealpool ookeani. Ja kui brändi esimesed mudelid paar nädalat peale lansseerimist juba Net-a-Porteri veebikaubamajas lõpetasid, oli teada, et moemaailmas on uus täht sündinud.

Just meeldivat minimalismi ja läbimõeldud komplekte pakkus ka Totême’i kevad-suvi 2018 kollektsioon. Kollektsiooni disainimisel lähtus Kling sellest, et kuigi tal on alati olnud väga lihtne riietuda igapäevases keskkonnas, jäi ta puhkusegarderoobi valides vajalike esemete leidmisel hätta. Nii ongi Totême’i kollektsioonis ohtralt multifunktsionaalseid esemeid, mida sobib kaasa pakkida igale suvisele puhkusereisile, olgu tegu siis kergest materjalist musta kleidi, meeldivalt oversized valge triiksärgi, vihmakindla mantli või maitsekalt bränditud rannalinaga. Selliste silmipaitavate komplektidega puhkusest ei ütleks me isegi kohe kindlasti ära.

Vaata noppeid Totême’i kevadsuvisest kollektsioonist allolevast galeriist!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Inez & Vinoodh

CHANELi kummardus filmile “Mees ja naine”

Käesoleval nädalal ilmavalgust näinud moemärgi CHANELi tänavukevadine reklaamkampaania teeb kummarduse ikoonilisele 1966. aasta Claude Lelouchi filmile “Mees ja naine” (“A Man and A Woman”). See austusavaldus tuleneb moemaja loovjuhi Virginie Viardi sügavast armastusest kino, eriti Lelouchi loomingu ja niinimetatud uue laine ajastu vastu.

Kampaania, mille on lavastanud ja jäädvustanud tandem Inez & Vinoodh, toob ekraanile Penélope Cruzi ja Brad Pitti, kes taaselustavad eelmainitud filmi ikoonilisi stseene. Cruz, kes on olnud moemaja saadik alates 2018. aastast, ja Pitt, kehastavad tegelasi, kes kogevad äsjaärkavat armastust, mida igal sammul saadab ei miski muu kui CHANELi signatuurkäekott.

Muideks, kuna 1966. aastal valminud filmi eelarve oli kesine, kandis näitlejanna Anouk Aimée selles oma rõivaid ning aksessuaare, kaasa arvatud ikoonilist CHANELi käekotti.

Vaadake mereäärses Deauvilles jäädvustatud kampaaniafilmi ja uudistage kampaaniafotosid galeriis!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: COS

VAATA, millist moodi tutvustas COS Roomas

Käesoleval nädalal esitles moemärk COS Itaalias, Roomas moeetenduse raames oma 2024. aasta kevad-suvist kollektsiooni. Lisaks said valitud külalised – kelle hulka kuulus ka Pamela Anderson – esimeste seas näha COSi selle aasta Atelier liini moepalu.

Millist sõnumit kannab COSi tänavune kevad/suvi? Pressiteate kohaselt on kollektsioon täis kaasaegset luksust ja lihtsust, mis toob igapäevasesse garderoobi uut hingamist ja elegantsi. Roomas toimunud moeetendusel sai näha nii käsitöö ja modernismi sulandumist, kerguse ja läbipaistvuse kontrasti skulpturaalsete siluettidega kui ka oskuslikult stiliseeritud komplekte, mis on loodud kestma.

Atelier, COSi premium liin, pakkus silmailu peente kangaste ja ainulaadsete detailidega.

Tutvu esitletud kollektsiooniga allolevas videos ja galeriis!

Kõnealuse kollektsiooni esimesed saabujad on juba kohal COSi esindustes, kaasa arvatud Tallinna omas Rotermanni kvartalis. Samuti on kollektsiooni palad saadaval veebipoes cos.com.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid