Foto: portail.ee

POODLE POOLEKS! Hetke suurimad allahindlused Eesti disainerbrändidelt

Jaanuar on teadagi suur allahindluste kuu ning paljud ootavad seda aega õhinal, et soetada kauaihaldatud esemed lõpuks natukenegi sõbralikuma hinnaga. Kas allahindlused on aga ainult suurte rahvusvaheliste brändide pärusmaa või leebuvad hindade osas ka Eesti disaini pakkujad?

Otsustasime asja lähemalt uurida ning enda suureks rõõmuks avastasime, et meie kohalikud brändid ei jää absoluutselt alla kiirmoekettide suurtele allahindlusprotsentidele. Kes aga need lahked Eesti disainerid ja brändid on, kes suurimaid allahindlusi pakuvad? Toome teieni neli moemärki, kes meelitavad lausa kuni 60%-lise soodustusega ja nendega ühes ka parimad palad brändide allahindluslettidelt!

Kriss Soonik:

krissoonik

Liisa Soolepp:

liisasoolepp

Whitetail:

whitetail

Ivo Nikkolo:

inikkolo

SaveSave

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Matches

MATCHESFASHION sulgeb oma virtuaalsed uksed

Vaid kaks kuud pärast seda, kui luksuskaupu müüv e-kaubandusplatvorm Matchesfashion (hiljuti ümber nimetatud Matchesiks) läks Briti jaemüügifirma Frasers Groupi omandusse, jõudsid avalikkuseni uudised selle sulgemisest. 

Frasers Group omandas digitaalse jaemüüja – mis oli viimastel aastatel pidevalt kahjumit kandnud – 2023. aasta detsembri lõpus Apax Partnersilt 52 miljoni naela eest. Frasersi sõnul on Matches kahe kuuga, mis on möödunud ülevõtmisest, jätkanud kahjumi kogumist ja ärieesmärkide mittesaavutamist. Meediasse on jõudnud ka kuuldused, et Matches on hilinenud platvormil müügil olevatele kaubamärkidele maksmisega, mille tõttu on mitmed neist katkestanud jaemüüjaga sidemed.

Frasers Group teatas avalduses, et kuigi Matchesi juhtkond on üritanud leida viisi äri stabiliseerimiseks, on selgeks saanud, et äri ümberkorraldamiseks oleks vajalik liiga palju muudatusi ning jätkuv rahastamisvajadus ületaks summasid, mida uued omanikud peavad elujõuliseks. Selles valguses on Matchesi direktorid astunud esimesed sammud, mis võivad viia kas ettevõtte ümberstruktureerimiseni, et see muutuks elujõuliseks, või likvideerimiseni ja täieliku sulgemiseni. Kõige tõenäolisem tundub, et Matchesi ootab ees viimane.

Taustast ka. Matchesfashion asutati 1987. aastal butiigina Londoni äärelinnas Wimbledonis abikaasade Tom ja Ruth Chapmani poolt. Chapmanid, kellele kuulus poe enamusosalus aastakümneid, müüsid selle erakapitali investoritele 2017. aastal, teenides sellega umbes 400 miljonit naela. Toona hinnati ettevõtte väärtuseks 800 miljoni naela.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Marimekko

On Wednesdays we wear PINK

Valentinipäev piilub nurga tagant ning õhus on juba tunda armuaroomi. Kui soovid sel aastal tähistada seda päeva moemängudega ning lisada oma rõivakomplektile magusat roosamannat, siis meie oleme kahe käega poolt. 

Muide, ka äsjalõppenud Kopenhaageni moenädalal jäi silma erakordselt palju komplekte, kus domineerisid punased ning roosad toonid. Samuti sai näha omajagu maitsekaid roosakaspunaseid aksessuaare, mis oma efektsusega mõjusid tõesti kui kirsike tordil. 

Kuidas aga kanda armutoonid välja nii, et komplekt saaks romantiline, aga mitte üle pakutud? Galeriist leiad hulganisti ideid!

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid