Foto: Gucci

Mytheresa toob Gucci Décori lähemale

Ekstravagantsemate kodusisustusaksessuaaride austajad üle maailma saavad nüüd rõõmustada, sest Gucci moemärgi kodusisustussari on jõudnud müügile mytheresa.com veebipoodi ning on niiviisi kättesaadav kõikidele veebipoodlejatest fännidele. 

Need on kusjuures esimesed kodusisustustooted, mille luksusveebikaubamaja müügile on võtnud, ning pole ime, et nimekas veebikaubamaja selle tootesuuna avamiseks just Gucci Décori tooted oma valikusse lisas. Värskesse kodutoodete varamusse kuuluvad nii Gucci Décori dekoratiivpadjad kui ka näiteks toolid, samuti on saadaval valik Gucci signatuurmustrilisi tapeete. Numbrid hinnasildil on muidugi kõikidel toodetel üsnagi krõbedad (160-2250 eurot), seega on toodete soetamine rangelt igaühe enda vastutusel! 

Tutvu Mytheresa ja Gucci Décori valikuga siin! 

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Matches

MATCHESFASHION sulgeb oma virtuaalsed uksed

Vaid kaks kuud pärast seda, kui luksuskaupu müüv e-kaubandusplatvorm Matchesfashion (hiljuti ümber nimetatud Matchesiks) läks Briti jaemüügifirma Frasers Groupi omandusse, jõudsid avalikkuseni uudised selle sulgemisest. 

Frasers Group omandas digitaalse jaemüüja – mis oli viimastel aastatel pidevalt kahjumit kandnud – 2023. aasta detsembri lõpus Apax Partnersilt 52 miljoni naela eest. Frasersi sõnul on Matches kahe kuuga, mis on möödunud ülevõtmisest, jätkanud kahjumi kogumist ja ärieesmärkide mittesaavutamist. Meediasse on jõudnud ka kuuldused, et Matches on hilinenud platvormil müügil olevatele kaubamärkidele maksmisega, mille tõttu on mitmed neist katkestanud jaemüüjaga sidemed.

Frasers Group teatas avalduses, et kuigi Matchesi juhtkond on üritanud leida viisi äri stabiliseerimiseks, on selgeks saanud, et äri ümberkorraldamiseks oleks vajalik liiga palju muudatusi ning jätkuv rahastamisvajadus ületaks summasid, mida uued omanikud peavad elujõuliseks. Selles valguses on Matchesi direktorid astunud esimesed sammud, mis võivad viia kas ettevõtte ümberstruktureerimiseni, et see muutuks elujõuliseks, või likvideerimiseni ja täieliku sulgemiseni. Kõige tõenäolisem tundub, et Matchesi ootab ees viimane.

Taustast ka. Matchesfashion asutati 1987. aastal butiigina Londoni äärelinnas Wimbledonis abikaasade Tom ja Ruth Chapmani poolt. Chapmanid, kellele kuulus poe enamusosalus aastakümneid, müüsid selle erakapitali investoritele 2017. aastal, teenides sellega umbes 400 miljonit naela. Toona hinnati ettevõtte väärtuseks 800 miljoni naela.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: IKEA

Kas teadsid, et IKEA andis välja spordikollektsiooni?

Kuukene tagasi tõi IKEA turule oma esimese spordikollektsiooni nimega DALJIEN. Tänaseks avastasime meiegi, et mitmed selle kollektsiooni esemed täidavad edukalt nii treeningvahendite kui ka stiilsete ja praktiliste disainielementide funktsiooni. 

19 tootest koosnev DALJIEN kollektsioon on mõeldud igapäevaelus liikumise toetamiseks ja kodus tervislikke harjumusi loomiseks. Inspiratsiooni sai kollektsioon selliste tihedalt asustatud linnade nagu New York, Chicago, London ja Shanghai kodudest. Täpsemalt sellest, et tihtipeale on kodused treeningtooted kohmakad ja ei sobi kodukujundusega. Nii saigi DALJIENi kollektsioon meeldivalt pastelne ja läbimõeldud detailidega, et sulanduda kodude loomulikuks osaks.

Kõnealusest kollektsioonist leiab esemeid alates treeningmattidest stepipingini ning rõngaskujulistest hantlitest massaažipalli ja põlvekaitsmeteni, samuti kevadistes toonides pontšo ja sussid treeningjärgseks lõõgastumiseks. 

Tutvu DALJIEN kollektsiooniga galeriis ning IKEA veebipoes ja esinduses!

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid