Nimelt on Maison Margiela moemärk lansseerinud esimese kirjatarvete ja koduaksessuaaride kollektsiooni, millest ei puudu brändile omane minimalism, esteetika ega loomulikult ka kerge vimka. Nii leiab esimesest väljalaskest näiteks kangast valmistatud äratuskella, margielalikud matrjoška-nukud ja kingatallakujulise järjehoidja, puudu ei jää ka sulgedega kirjutusvahenditest ega lumekuulist. Värvidest domineerib kollektsioonis muidugi valge ning Margiela kollektsionääridele teeb kindlasti rõõmu seegi, et kõikide esemete hinnad jäävad alla 200 euro.
Valitud kollektsiooni esemetega saab tutvuda allolevas galeriis ning olgu lisatud, et tooted ise on saadaval näiteks matchesfashion.com veebipoes.
H&M Home’i ja Pantone ühiskollektsioon toob meieni kaks värvipaletti – “Zesty & Fresh” ja “Sweet & Juicy” – ning pakub erksaid ja maitsekaid toonivalikuid. Niiöelda “elavas ja värskes” paletis ootab ees meeldiv roheline, värske laim ja ere kollane. Rohekad toonid teevad kummarduse loodusele, tuues tasakaalu, rõõmu ja rahu. “Roheline on ideaalne värv meeleolu tõstmiseks ja rahu soodustamiseks, suurepärane lisand koduinterjöörile,” sõnas disainimeeskond.
“Magusa ja mahlase” kollektsiooni loovad aga vürtsikad punased ja erksad oranžid toonid. Oranž on silmapaistev, julge ja kirglik värv ning loomulikult on sellega tihedalt seotud ka punane, mis on nii armastuse kui ka viha sümbol. Punane on ka parajalt intensiivne värv, mille puhul piisab vähesest. Seega, tarvitage vastutustundlikult.
Kui rääkida esemetest, siis kollektsiooni kuuluvad nii väikesed kui ka suured ruudukujulised taldrikud, mida saab omavahel kombineerida. Serveerimiskausside puhul on saadaval kaks suurust, keskmised oranži ja kollase ning suured punase või helekollasena – olles ideaalsed krõmpsuvateks kevadsalatiteks. Dekoratiivsed, kuju poolest silmapaistvad esemed, hõlmavad jalaga kaussi punases või rohelises toonis, milles eksponeerida puu- või köögivilju, ning klassikalist vaasi, saadaval oranži või helekollasena. Kollektsioonist ei puudu ka erksates toonides tsitruselised lõhnaküünlad.
Tutvuge kõnealuse kollektsiooniga galeriis!
H&M Home’i ja Pantone uus kollektsioon jõuab valitud poodidesse ning veebipoodi hm.com alates 25. aprillist.
Aromaatse koostöö tulemusena on valminud neli limiteeritud lõhnaküünalt, mis kõik on inspireeritud kohviku menüüst. Esimene küünal on kohvilõhnaline – rikas, pähkline ja veidi puuviljane, vihjates äratavale hommikukohvile. Teised küünlad on Biscuit ja Chantilly, mis on vastavalt inspireeritud Verlet’i küpsetistest ja vahukoorest ning on mõnusalt „võised“. Neljas küünal, Fruits Confits, on kui magus maiuspala, milles on tunda suhkrustatud ploomi ja apelsini noote.
Kollektsiooni teeb eriliseks seegi, et toodete pakendid on disainitud moemaailma lemmikillustraatori Clym Everndeni poolt, kes on varem töötanud selliste nimedega nagu Hermès, Louis Vuitton ja Rolls Royce.
Diptyque’i koostöökollektsioon Café Verlet’iga on saadaval parfüümibrändi veebipoes diptyqueparis.com.