Tänavuse Studio kollektsiooni võtmeinspiratsiooniks on Jaapani minimalistlik disain ja vaoshoitud elegants. Seoses viimasega tõdeb H&M, et ettevõte sponsoreerib peatselt Musée des Arts Décoratifs’is aset leidvat Jaapani-teemalist näitust, mis pühitseb 150 aasta pikkust Jaapani-Prantsusmaa kultuurivahetust ning Jaapani mõju Lääne kultuurile. “Musée des Arts Décoratifs on ikooniline ja kaunis asutus ning oleme rõõmsad, et saame oma kollektsiooni näidata kohas just siin, kus leiab hiljem aset näitus, mis keskendub Jaapanile,” tõdeb H&Mi disainijuht Pernilla Wohlfahrt.
Nüüdseks on saladuskate tõmmatud ka kollektsiooni lookbook’i piltidelt, mille tähtedeks on teiste seas supermodellid Saskia de Brauw ja Clement Chabernaud. Silma jäävad puhtad siluetid, vaba meeleolu ning töörõivaste mõjutused. Naistekomplektide seast leiab mustrimöllu, kirkaid toone, pikki lendlevaid kleite, pükste peal kantavaid tuunikaid, praktilist rätsepakunsti ning silmapaistvaid kudumeid. Meeste puhul on fookusesse toodud vormimängu, värvide ja põnevate lahenduste abil huvitavamaks muudetud klassikud nagu rätsepajakk, triiksärgid ja džemprid.
Vaata aga kollektsioon oma silmaga allolevas galeriis üle!
H&M Studio kollektsioon jõuab valitud kauplustesse, kaasa arvatud Tallinna Postimaja H&Mi, müügile 1. märtsil. Eestis leiab kauplusest tänavuse kollektsiooni naistekollektsiooni esemed, meesterõivaid saab endale hankida e-poest.
Gucci endise loovjuhi Alessandro Michele edasisest käekäigust on spekuleeritud juba üle aasta. Iga kord, kui mõnest nimekast moemajast loovjuht lahkus, hakkas moemeedia sosistama, kas koht ehk vabastati Michelele. Täna pärastlõunal saabus selgus ning kinnitus, et Michele suundub just nimelt Valentinosse, Piccioli asemele.
Millal esimest Michele käe all valminud Valentino kollektsiooni näha saab? Kuigi tema esimene tööpäev Valentinos on juba 2. aprillil, saab see ilmselt olema naiste kevad/suvi 2025, mida esitletakse Pariisi moenädalal, käesoleva aasta septembris. Veelgi enam oodatakse aga järgmist Valentino haute couture kollektsiooni, sest see saab olema esimene kord, kus Michele kõrgmoodi selle kõige õigemas tähenduses loob.
Kampaania, mille on lavastanud ja jäädvustanud tandem Inez & Vinoodh, toob ekraanile Penélope Cruzi ja Brad Pitti, kes taaselustavad eelmainitud filmi ikoonilisi stseene. Cruz, kes on olnud moemaja saadik alates 2018. aastast, ja Pitt, kehastavad tegelasi, kes kogevad äsjaärkavat armastust, mida igal sammul saadab ei miski muu kui CHANELi signatuurkäekott.
Muideks, kuna 1966. aastal valminud filmi eelarve oli kesine, kandis näitlejanna Anouk Aimée selles oma rõivaid ning aksessuaare, kaasa arvatud ikoonilist CHANELi käekotti.
Vaadake mereäärses Deauvilles jäädvustatud kampaaniafilmi ja uudistage kampaaniafotosid galeriis!