Portail

Lindex annetab vähiuuringuteks 900 000 eurot

    Foto: Lindex Pink

    Rootsi moemärk Lindex kogus klientide kaasabil oktoobris vähiuuringute heaks kokku 900 000 eurot. See sai teoks tänu iga-aastasele erikampaaniale, millega Lindex panustab rinnavähiuuringutesse ja tõstab inimeste teadlikkust rinnavähist.

    Rinnavähivastane võitlus on oluline osa Lindexi sotsiaalsest panusest, millega bränd on juba 2003. aastast alates rahastanud rinnavähiuuringuid ja suurendanud teadlikkust selle haiguse kohta. Kampaania raames annetatakse 10% Lindex Pink erikollektsiooni läbimüügist ning kogu Roosade Lintide müügist saadud tulu otse vähiuuringuteks. Tänavu kogus Lindex selle kampaaniaga kõikidel oma turgudel kokku 900 000 eurot. Eestis annetatakse kohalik tulu Eesti Vähiliidule.

    „Olen väga uhke kõikide meie klientide ja partnerite üle, kes näitavad igal aastal üles suurt pühendumust rinnavähivastases võitluses. Kahjuks on tegu haigusega, mis mõjutab paljusid inimesi. Loodame, et meie panus aitab edendada rinnavähiuuringuid,” räägib Elisabeth Peregi, Lindexi tegevjuhi kohusetäitja.

    „Tänu Lindexile ja tema klientide heldele toetusele on Eesti Vähiliit suurendanud Eestis jätkuvalt teadlikkust rinnavähi teemal ja pakkunud haridusprogramme ning toetanud vähipatsiente,” lisab Eesti Vähiliidu juhatuse esimees Maie Egipt.

    Sarnased artiklid

    Kommentaarid