Portail

Le Labo uued „Body-Hair-Face” tooted

    Foto: Le Labo

    Le Labo ilumärgist rääkides tulevad kindlasti paljudel esimesena silme ette parfüümid. Äratuntava välimusega nišiparfüümid on vallutanud teadjamate südameid juba 2006. aastast ning nüüd on bränd otsustanud astuda sammu ka naha- ja juuksehooldustoodete suunas.

    Le Labo on Edouard Roschi ja Fabrice Penot’ asutatud ja New Yorgis resideeruv eksklusiivparfümeeria bränd. Ilumärk on ainulaadne selle poolest, et Le Labo butiiki astudes ei tule kõne allagi, et haarad endale riiulilt parfüümi nagu mõnes kaubanduskeskuses ning suundud sellega kassasse. Le Labos valmistatakse soovitud parfüüm sulle kohapeal ning parfüümipudeli värskelt trükitud sildile lisatakse soovi korral ostja nimi ja näiteks ka kodulinn. Nii garanteerib Le Labo, et ostja saab kõige värskema koostisega parfüümi. Mõistlik kontseptsioon, kas pole?

    Mis puutub aga Le Labo uude „Body-Hair-Face” kategooriasse, on bränd väga värskendavalt öelnud, et tõenäoliselt ei pese Le Labo dušigeel sind paremini ega imendu kehakreem kiiremini, ent kui need panevad sind end lihtsalt paremini tundma, siis on töö tegelikult juba tehtud.

    Le Labole omase disainiga uued tooted on nagu kaubamärgi parfüümidki valmistatud unisex-põhimõttel ning kõikide elu lihtsamaks tegemisel ei ole seegi kategooria liiga suureks aetud. Näiteks on valikus ainult üks šampoon, üks palsam, üks kehakoorija, üks huulepalsam. Dušigeelide ning kätekreemide ja seepide juures on aga mängu toodud erineva lõhnaga variante. Kõik tooted on naturaalse koostisega ning bränd on tabavalt öelnud, et parabeenide ja kunstlike lisaainete otsimine Le Labo toodete koostisest on täielik waste of time – sest neid seal lihtsalt ei ole.

    Kuna Eestis Le Labo tooted saadaval ei ole, siis soovitame ostlemiseks suunduda kas meile kõige lähemasse Le Labo butiiki Stockholmis või teha oma ostud veebipoes aadressil lelabofragrances.com.

    Sarnased artiklid

    Kommentaarid