Portail

Kui sulle meeldib The Ordinary, siis ilmselt meeldib sulle ka see parfüümibränd

Foto: Deciem

Nimelt on Deciem, kellele muuseas kuuluvad sellised ilumärgid nagu The Ordinary ja FOUNTAIN, välja tulemas uue parfüümimärgiga, mis hakkab kandma nime Avestan.

Kuigi paljudele eestlastele on Deciem ja selle tütarbrändid juba igati tuttavad, ei ole meil kahju üle korrata, et tegu on ilutoodetele keskendunud ettevõttega, kelle tooted ja tegemised on vägagi läbipaistvad ning kes juba seetõttu nimetab end kergelt ebanormaalseks ilufirmaks. Nüüd on see alati imeliste tootepakendi disainidega silmapaistev ettevõte valmis vallutama ka parfüümimaailma.

Teadaanne Avestani lansseerimise kohta jõudis meieni muidugi sotsiaalmeedia vahendusel, kuid, teinud kiire otsingutiiru veebiavarustes, saimegi teada, et Avestan näeb ametlikult ilmavalgust 19. juunil ning valikusse hakkavad lisaks parfüümidele kuuluma ka aroomiküünlad, vanni- ja kehatooted ning samuti toode nimega Printer’s Ink, mis peaks olema parfümeeritud kirjutamisvahend.

Tänaseks on avalikustatud ka kolme esimese parfüümi nimed ning ei ole midagi teha, Camel, Bardia ning Ali on vähemalt meid siin juba väga põnevile ajanud. Nii et meil on 19. juuni kalendris juba väga silmapaistvalt märgitud!

Sarnased artiklid

Kommentaarid