Foto: almeta.studio

Kui kohtusid AL META ja Claudia Lepik…

Mäletate, kirjutasime mõni aeg tagasi uuest Eesti kontseptuaalsest moebrändist AL META? Toona keskendusime brändi esimesele kudumikollektsioonile, mis võttis ülesandeks kasutada ära kudumitootjate juurdelõikuse jäägid (ja muuseas esitleda seda ka Mercedes-Benz Kiev Fashion Days ning Paris Fashion Weeki raames). Täna annab AL META meile aga põhjuse ehetest rääkida.

Nimelt on AL META looja ja peadisainer Jo Nurm löönud käed ehtekunstnik Claudia Lepikuga ning ühiselt on nad tulnud välja AL META kudumeid toetava ehtekollektsiooniga. Kuna ehteseeria püüdis meie pilke väga positiivsel moel, siis otsustasime selle kohta neidudelt ka aru pärida.

„Ehteseeria on valminud metallist nimega melhior (vase ja nikli sulam – toim),ˮ räägib Claudia. „Materjal on hõbedaga sama värvusega, kuid olemuselt parem just suuremate vormide puhul. Käevõrude lukusüsteem on loodud nii, et pinnale midagi juurde ei tekiks ja seega hoiab käevõru kinni selle metalli sisemine pinge. Kollektsiooni luues uurisin, kuidas melhior paindub ning milliseid vorme see loob. Iga kord tuleb mingi uus nõks juurde, seega ei ole enamasti miski korduv. Samas on suured vormid kerged ning neid on kerge kanda.ˮ

Ehtekollektsioonist leiab kahte tüüpi sõrmuseid ja käevõrusid, mis varieeruvad suuruste ja metalli keerdude poolest. Ehteid saab hetkel soetada ainult AL META kaudu, kontakteerudes e-posti teel aadressil contact@almeta.studio. AL META kudumeid saab lisaks veebipoele soetada ka Pariisis asuvast Springsioux concept butiigist ning just Pariisis, täpsemalt Pariisi moenädalal, näeb märtsikuus ka AL META uut sügis-talv 2018 kollektsiooni.

SaveSave

SaveSave

SaveSave

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Alessandro Michele | Gucci.

Guccist Valentinosse

Kui olete kunagi kuulnud võrdlust, et kõrgmoemaailm on nagu mäng musical chairs, siis tänane uudis tõestas, et täpselt nii ongi. Kui möödunud nädalal saime teada, et Valentino pikaaegne loominguline juht Pierpaolo Piccioli lahkub ametist, siis vähem kui nädal hiljem saame teada, et tal on asendus juba olemas. Kes? Alessandro Michele.

Gucci endise loovjuhi Alessandro Michele edasisest käekäigust on spekuleeritud juba üle aasta. Iga kord, kui mõnest nimekast moemajast loovjuht lahkus, hakkas moemeedia sosistama, kas koht ehk vabastati Michelele. Täna pärastlõunal saabus selgus ning kinnitus, et Michele suundub just nimelt Valentinosse, Piccioli asemele.

Millal esimest Michele käe all valminud Valentino kollektsiooni näha saab? Kuigi tema esimene tööpäev Valentinos on juba 2. aprillil, saab see ilmselt olema naiste kevad/suvi 2025, mida esitletakse Pariisi moenädalal, käesoleva aasta septembris. Veelgi enam oodatakse aga järgmist Valentino haute couture kollektsiooni, sest see saab olema esimene kord, kus Michele kõrgmoodi selle kõige õigemas tähenduses loob.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Inez & Vinoodh

CHANELi kummardus filmile “Mees ja naine”

Käesoleval nädalal ilmavalgust näinud moemärgi CHANELi tänavukevadine reklaamkampaania teeb kummarduse ikoonilisele 1966. aasta Claude Lelouchi filmile “Mees ja naine” (“A Man and A Woman”). See austusavaldus tuleneb moemaja loovjuhi Virginie Viardi sügavast armastusest kino, eriti Lelouchi loomingu ja niinimetatud uue laine ajastu vastu.

Kampaania, mille on lavastanud ja jäädvustanud tandem Inez & Vinoodh, toob ekraanile Penélope Cruzi ja Brad Pitti, kes taaselustavad eelmainitud filmi ikoonilisi stseene. Cruz, kes on olnud moemaja saadik alates 2018. aastast, ja Pitt, kehastavad tegelasi, kes kogevad äsjaärkavat armastust, mida igal sammul saadab ei miski muu kui CHANELi signatuurkäekott.

Muideks, kuna 1966. aastal valminud filmi eelarve oli kesine, kandis näitlejanna Anouk Aimée selles oma rõivaid ning aksessuaare, kaasa arvatud ikoonilist CHANELi käekotti.

Vaadake mereäärses Deauvilles jäädvustatud kampaaniafilmi ja uudistage kampaaniafotosid galeriis!

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid