Portail

Kassid ja Givenchy

Foto: Givenchy

Ka Givenchy moemajal on möödunud tänavune aasta muutuste tuules. Vahetus sellelgi ikoonilisel moemärgil loominguline juht ning nüüd on valminud esimene reklaamkampaania Clare Waight Kelleri juhendamisel. Meie suureks üllatuseks ja rõõmuks on seal ka kassid!

Lugesite õigesti – Givenchy sügistalvine reklaamikampaania on jätnud kõrvale kõikvõimalikud supermodellid ning sotsiaalmeediastaarid, tõsielukangelannadest rääkimata. Must-valgetel ja Steven Meiseli pildistatud kaadritel astuvad üles hoopiski modellid Elias Bouremah ja Saffron Vadher, keda on igas kaadris saatmas ka üks kassike. Olgu täpsustuseks öeldud, et loomulikult kannavad kassid Givenchy kaelarihmasid.

Kassid ei ole aga tegelikult üldse juhuslik valik, kuigi meie poolest võiksid kassid kas või igas reklaamikampaanias üles astuda. Pigem sai Clare Waight Keller inspiratsiooni Hubert de Givenchy 1953. aasta kollektsiooni kassidega kangamustrist. Ja põhjus, miks reklaamikampaanias astuvad korraga üles nii nais- kui ka meesmodell, peitub selles, et Givenchy on järjekordne Pariisi moenädalal ülesastuv bränd, mis toob lavale korraga ja ühiselt nii naiste- kui ka meestekollektsiooni.

Sarnased artiklid

Kommentaarid