Foto: wwd.com

Isemoodi Itaalia mood − VIVETTA 2017 resort-kollektsioon

Itaallanna Vivetta Ponti pani VIVETTA kaubamärgile aluse 7 aastat tagasi. Lihtne internetis rändav silm on ehk näinud tema hõrke kaelakaunistusi Pinterestis, inspireerivatel Instagrammi postitustel, kuid pole täheldanud, et tegu pole aksessuaaribrändiga, vaid terve moemaailmaga.

collar_02

VIVETTA on inspireeritud luulest, feminiinsusest, antiigist, nukkudest, viiekümnendate mööblidisainist, seitsmekümnendate mustritest ja kõigest, mis kannab endas nostalgiahõngu. Nii sünnivad üllatuslike detailide ja sürreaalsete näovormidega puhtad jooned. Disainer ise kirjeldab oma kaubamärki sõnaga „universum”. See vastab tõele − jälgides üht kollektsiooni teise järel, on näha, et tegu on täieneva tervikuga. See on justkui muinasjutumets, kus sirgub igal hooajal uusi taimi, mis on kõik sama metsa lapsed.

Portailil on hea meel esitleda teile VIVETTA 2017 resort-kollektsiooni.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: COS

Kevadsuvine COS Aterier on kohal

Oleme sel aastal juba mitmel korral kirjutanud moebrändi COS premium liinist, COS Atelier’st, ning täna saame teatada, et selle kevadsuvine kollektsioon on nüüd müügil.

Meenutuseks olgu öeldud, et tänavune COS Atelier kapselkollektsioon on loodud päevast õhtusse kulgevale riietusele mõeldes ning pakub värskendavaid ideid komplektide kokkupanekuks. Kollektsioon paistab silma oma loomingulise stiliseeringuga, peente kangaste ning ainulaadsete detailidega, mida omakorda seovad silmapaistvad aktsendid.

Kollektsioon COS Atelier kevad/suvi 2024 on saadaval valitud COSi esinduskauplustes, samuti veebipoes cos.com.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: GANNI

Kas 2024. aasta hitt-kott?

Sa oled silmanud seda sotsiaalmeedias, võimalik, et kohanud isegi tänaval. See on jäänud sulle meelde ning sa oled mõelnud, mis käekott see on. See on GANNI Bou ning meie ei ole ainukesed, kes sellele tõelise it-käekoti staatust ennustavad.

Meile meeldib mõelda, et 2024. aasta moemaailmas ei nõua luksus enam hiiglaslikke investeeringuid ega umbmääraseid ooteaegu. Üheks säravaks näiteks on Taani moebrändi GANNI loodud Bou kott, mille hind jääb alla 350 euro. See kuusnurkse disaini ja põimitud sangaga kott on mänguline, kuid mitte liialt pretensioonikas, esindades Taani disaini parimaid külgi.

GANNI loovjuht Ditte Reffstrup peab just Bou kotti tänapäeva luksuse kehastuseks. Viimastel aastatel on ettevõte loobunud uue, nii-öelda virgin naha kasutamisest, püüdes leida vastutustundlikke alternatiive. Bou kott, mis on valmistatud taaskasutatud nahast, vastab brändi endi seatud kõrgetele eetilistele standarditele. Ditte sõnul on Bou kott mõeldud olema kaaslane igas olukorras – olgu siis tööl, õhtusöögil või toidupoes käies. Muide, Ditte on andnud kotile nime oma vanima tütre Betty Lou hüüdnime – Bou – järgi, sest just nooremale põlvkonnale mõtles ta käekotti luues.

It’s a bag designed to live life boldly as you do,” on Bou kirjeldamiseks ideaalne. 

Eestis on GANNI kollektsiooni esemed, kaasa arvatud Bou käekott, saadaval Kaubamajas.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid