Foto: hm.com

H&Mi tänavune CONSCIOUS EXCLUSIVE kollektsioon üllatab taas

H&Mi Conscious Exclusive 2018. aasta kollektsiooniga avaldatakse austust Rootsi Arts and Crafts liikumisele. Erilist tähelepanu pööratakse loomulikult ka jätkusuutlikele materjalidele. Kasutusel on vanadest küünlajalgadest toodetud taaskasutushõbe ja ECONYL®, mis on valmistatud 100% kalavõrkude ja muude nailonjäätmete regenereeritud kiududest. 

Seekordne Conscious Exclusive on järjekorranumbrilt juba seitsmes. Ka värske kollektsiooni erilised esemed toovad esile ja tunnustavad jätkusuutliku moe huvitavaid lahendusi ning keskenduvad arengule ja uuendustele. 2018. aasta kevadel on H&Mil rõõm  esitleda TENCEL™-i, taaskasutuspolüestri ja orgaanilise puuvilla kõrval ka ECONYL®-i ja taaskasutushõbedat. ECONYL®-kiud on kootud õhkõrnaks läbipaistvaks kangaks, millest on muuhulgas valmistatud romantiline tikanditega kaetud pulmakleit. Taaskasutushõbedat on kasutatud Arts and Crafts liikumisest inspiratsiooni saanud ehetes.

„Kestlikud materjaliuuendused üllatavad alati. Taaskasutushõbeda valmistamiseks kasutatakse vanametalli ja selle tootmine on minimaalsete keskkonnamõjudega. ECONYL® on aga nailonjäätmete 100% regenereeritud kiud, millega toetatakse ookeanide puhtana hoidmist. Conscious Exclusive kollektsiooni materjalikasutus näitab, kuidas uut tehnoloogiat saab suurepäraste tulemustega ühendada vanade auväärsete tehnikatega,“ ütleb H&Mi loovnõustaja Ann-Sofie Johansson.

2018. aasta Conscious Exclusive kollektsiooni jaoks otsiti inspiratsiooni 19. ja 20. sajandi alguse Rootsi kunstnike Karin ja Carl Larssoni loomingulisest kodust Lilla Hyttnäsist. Ilusate maalide ja tapeetidega kaunistatud maamajast saadud muljed tõlgendas disainitiim ajakohaseks ja pilkupüüdvaks jätkusuutlikest materjalidest valmistatud kollektsiooniks, mis koondab naisterõivaid, kingi, aksessuaare ja ehteid.

Tänavuse kollektsiooni reklaamikampaania pildistas üles tuntud moefotograaf Mikael Jansson. Selle tähtedeks on Aamito Lagum, Giedrė Dukauskaitė ja maailmakuulus modell ning emade tervishoiu eest võitleva organisatsiooni „Every Mother Counts“ asutaja Christy Turlington Burns. „H&Mi Conscious Exclusive kollektsiooni kampaanias osalemine õpetas mulle palju jätkusuutlike materjalide ja antud valdkonna edusammude kohta. Kollektsioon on tõeliselt naiselik ja elegantne,“ leiab Christy Turlington Burns.

H&Mi Conscious Exclusive 2018. aasta kollektsioon saabub müügile valitud H&Mi kauplustesse, sealhulgas ka Tallinna Postimaja H&Mi, ja e-poodi 19. aprillil.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: COS

Kevadsuvine COS Aterier on kohal

Oleme sel aastal juba mitmel korral kirjutanud moebrändi COS premium liinist, COS Atelier’st, ning täna saame teatada, et selle kevadsuvine kollektsioon on nüüd müügil.

Meenutuseks olgu öeldud, et tänavune COS Atelier kapselkollektsioon on loodud päevast õhtusse kulgevale riietusele mõeldes ning pakub värskendavaid ideid komplektide kokkupanekuks. Kollektsioon paistab silma oma loomingulise stiliseeringuga, peente kangaste ning ainulaadsete detailidega, mida omakorda seovad silmapaistvad aktsendid.

Kollektsioon COS Atelier kevad/suvi 2024 on saadaval valitud COSi esinduskauplustes, samuti veebipoes cos.com.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: GANNI

Kas 2024. aasta hitt-kott?

Sa oled silmanud seda sotsiaalmeedias, võimalik, et kohanud isegi tänaval. See on jäänud sulle meelde ning sa oled mõelnud, mis käekott see on. See on GANNI Bou ning meie ei ole ainukesed, kes sellele tõelise it-käekoti staatust ennustavad.

Meile meeldib mõelda, et 2024. aasta moemaailmas ei nõua luksus enam hiiglaslikke investeeringuid ega umbmääraseid ooteaegu. Üheks säravaks näiteks on Taani moebrändi GANNI loodud Bou kott, mille hind jääb alla 350 euro. See kuusnurkse disaini ja põimitud sangaga kott on mänguline, kuid mitte liialt pretensioonikas, esindades Taani disaini parimaid külgi.

GANNI loovjuht Ditte Reffstrup peab just Bou kotti tänapäeva luksuse kehastuseks. Viimastel aastatel on ettevõte loobunud uue, nii-öelda virgin naha kasutamisest, püüdes leida vastutustundlikke alternatiive. Bou kott, mis on valmistatud taaskasutatud nahast, vastab brändi endi seatud kõrgetele eetilistele standarditele. Ditte sõnul on Bou kott mõeldud olema kaaslane igas olukorras – olgu siis tööl, õhtusöögil või toidupoes käies. Muide, Ditte on andnud kotile nime oma vanima tütre Betty Lou hüüdnime – Bou – järgi, sest just nooremale põlvkonnale mõtles ta käekotti luues.

It’s a bag designed to live life boldly as you do,” on Bou kirjeldamiseks ideaalne. 

Eestis on GANNI kollektsiooni esemed, kaasa arvatud Bou käekott, saadaval Kaubamajas.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid