Foto: H&M

H&M Studio kollektsioon läheb üle “näe ja osta kohe” lähenemisele

H&M kaotab oma tänavuse kevadsuvise Studio kollektsiooni raames esmakordselt ajaerinevuse jaemüügi- ning moelavakalendri vahel ja nii on klientidel võimalik rõivaid soetada kohe pärast moeetendust.

H&M Studio tänavust kevadsuvist kollektsiooni tutvustatakse moefännidele 1. märtsil Pariisi moenädala raames kaubamärgi esimesel see now buy now lähenemisega etendusel. Seejärel seatakse see üles e-poodi aadressil hm.com ning juba 2. märtsil saab kollektsiooni soetada valitud kauplustest üle maailma.

,,Moe toomine otse lavalt kauplustesse tähistab moetööstuses uue ajastu algust ning katsetame hea meelega värsket formaati. Tahame jagada seda momenti ka oma klientidega ning näitame seetõttu etendust otse-eetris meie kodulehel. Loodame, et show meeldib vaatajatele ning nad leiavad inspiratsiooni rõivaste omavahel kombineerimiseks ning oma isikliku stiili väljendamiseks,” lausub H&Mi peadisainer ja loovjuht Pernilla Wohlfahrt.

H&M Studio on limiteeritud kollektsioon, mis koosneb trendikatest moearmastajatele suunatud võtmekomplektidest. 2017. aasta kevadsuvises kollektsioonis saavad värskes modernses koosluses kokku klassikalised rätsepatehnikad, praktilisus ning spordimaailmast pärit kõrgtehnoloogilised elemendid. Inspiratsiooni ammutatakse kirglikust, jõulisest ning väljapeetud balletimaailmast. Olgu mainitud, et kollektsiooni valikus on nii naiste- kui ka meesterõivad ja aksessuaarid.

Piilu ka esimesi kaadreid tänavusest H&M Studio SS17 kollektsioonist allolevas galeriis!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Inez & Vinoodh

CHANELi kummardus filmile “Mees ja naine”

Käesoleval nädalal ilmavalgust näinud moemärgi CHANELi tänavukevadine reklaamkampaania teeb kummarduse ikoonilisele 1966. aasta Claude Lelouchi filmile “Mees ja naine” (“A Man and A Woman”). See austusavaldus tuleneb moemaja loovjuhi Virginie Viardi sügavast armastusest kino, eriti Lelouchi loomingu ja niinimetatud uue laine ajastu vastu.

Kampaania, mille on lavastanud ja jäädvustanud tandem Inez & Vinoodh, toob ekraanile Penélope Cruzi ja Brad Pitti, kes taaselustavad eelmainitud filmi ikoonilisi stseene. Cruz, kes on olnud moemaja saadik alates 2018. aastast, ja Pitt, kehastavad tegelasi, kes kogevad äsjaärkavat armastust, mida igal sammul saadab ei miski muu kui CHANELi signatuurkäekott.

Muideks, kuna 1966. aastal valminud filmi eelarve oli kesine, kandis näitlejanna Anouk Aimée selles oma rõivaid ning aksessuaare, kaasa arvatud ikoonilist CHANELi käekotti.

Vaadake mereäärses Deauvilles jäädvustatud kampaaniafilmi ja uudistage kampaaniafotosid galeriis!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: COS

VAATA, millist moodi tutvustas COS Roomas

Käesoleval nädalal esitles moemärk COS Itaalias, Roomas moeetenduse raames oma 2024. aasta kevad-suvist kollektsiooni. Lisaks said valitud külalised – kelle hulka kuulus ka Pamela Anderson – esimeste seas näha COSi selle aasta Atelier liini moepalu.

Millist sõnumit kannab COSi tänavune kevad/suvi? Pressiteate kohaselt on kollektsioon täis kaasaegset luksust ja lihtsust, mis toob igapäevasesse garderoobi uut hingamist ja elegantsi. Roomas toimunud moeetendusel sai näha nii käsitöö ja modernismi sulandumist, kerguse ja läbipaistvuse kontrasti skulpturaalsete siluettidega kui ka oskuslikult stiliseeritud komplekte, mis on loodud kestma.

Atelier, COSi premium liin, pakkus silmailu peente kangaste ja ainulaadsete detailidega.

Tutvu esitletud kollektsiooniga allolevas videos ja galeriis!

Kõnealuse kollektsiooni esimesed saabujad on juba kohal COSi esindustes, kaasa arvatud Tallinna omas Rotermanni kvartalis. Samuti on kollektsiooni palad saadaval veebipoes cos.com.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid