Portail

H&M ja pesumärk LOVE STORIES lõid ühise kollektsiooni

H&M ja pesumärk LOVE STORIES lõid ühise kollektsiooni

Foto: hm.com

Augusti alguses lansseerib H&M oma esimese koostöökollektsiooni pesukaubamärgiga, uuendusmeelse Amsterdamis loodud brändiga Love Stories, mille asutas 2013. aastal multitalent Marloes Hoedeman. Love Stories on saanud tuntuks tänu eklektilistele mustritele, mugavatele lõigetele ning julgele miksimisele. Kollektsioon “H&M x Love Stories” jõuab valitud kauplustesse ja e-poodi müügile 9. augustil.

“H&M x Love Stories” esimene ühiskollektsioon keskendub naistepesule. Esemed on küll loodud koostöös H&Mi tiimiga, kuid neid iseloomustavad Love Storiesile omased mustrid ja värvikombinatsioonid, mida brändi asutaja Hoedeman nimetab täiuslikuks ebakõlaks: leopardimuster, tähekesed ja julged lillemustrid on segatud pitsi, sportlike triipude ja satsiliste ääristega. Kollektsiooni värvipalett sisaldab tolmust roosat, musta ja oliivirohelist.

“Pesu on alati olnud oluline osa moest. Selle koostööga tahame näidata, et pesu võib olla täpselt sama lõbus ja väljendusjõuline kui rõivad, isegi kui seda ei eksponeerita. Love Stories oli koostööks täiuslik valik, sest oleme kaua Marloesi energiat, motivatsiooni ning loomulikult ka tema disaini imetlenud. Meil hea meel, et saime selles projektis koos osaleda,” lausub  H&Mi disainijuht Pernilla Wohlfahrt.

“Mulle meeldib nimetada Love Storiesi ja H&Mi vahelist koostööd armulooks. Esimesest päevast alates valitses meie disainerite vahel keemia ja sulandusime imeliselt kokku. Kollektsioon tiirleb ümber klassikaliste Love Storiesi esemete – tugikaarteta rinnahoidjate, püksikute ja stringide, mida iseloomustavad meie brändile loomuomased täiuslikud ebakõlad mustrite ja värvide vahel,” lisab Love Storiesi looja Marloes Hoedeman.

Tutvu “H&M x Love Stories” kollektsooniga allolevas galeriis!

Galerii

Sarnased artiklid

Kommentaarid