Foto: H&M Home

H&M Home innustub sügisel New Yorgi galeristide elustiilist

Temperatuurid hakkavad langema ja päevad lühemaks muutuma – mitte ühelgi teisel hooajal pole kodu nii tähtis kui nüüd. On kätte jõudnud aeg ka siseruumides aega veeta, küünlad põlema panna, end tekki mässida ja tõdeda, et mitte ükski koht pole kodust parem.

Just selliste mõtetega on algavat hooaega tervitamas H&Mi koduosakond. H&M Home’i tiim otsis oma uue kollektsioonide tarbeks inspiratsooni üle kogu maailma ning sellel sügisel sai disainerite tähelepanu osaliseks New York ja selle linna moodne kunst. Eriti suurt mõju avaldasid tiimile Manhattani loft-korterid ja trendikate galeriiomanike elustiil.

Inspiratsiooni lõpptulemuseks sai kaasagne tõlgendus trendist, mille fookuses on ennekõike vormid ja tekstuurid ning mida on mõjutanud moodne mööblidisain ja skulptuurid. Kollektsioon toob kodudesse värskust ja New Yorgi loft-korterite hõngu lisades geomeetrilisi mustreid, dramaatilisi kaunistusi ja värvi. Põnevust tekitavad näiteks petrooliumsinine ja trendikas oranž.  Selle sügise värvistaarideks on kindlasti ka must ja valge. Kuna tekstuurid on sellel hooajal võtmerollis, on materjalilemmikuteks samet, peegelpinnad ja keraamika.

Kiika H&M Home’i uut sügiskollektsiooni ja selle valitud esemedi allolevast galeriist!

H&M Home’i uus kollektsioon hakkab jõuab kauplustesse ning veebipoodi hm.com alates septembrikuust.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: H&M Home

Ohoo! Pantone ja H&M Home?

Tänavune kevad tuleb… ütlemata erksavärviline. Vähemalt nii on otsustanud väed ühendanud Pantone ja H&M Home. Kollektsioon keskendub toidu serveerimisele ja hoiustamisele – alates tassidest ja kaussidest kuni lauamattideni välja, rääkimata lõhnavatest, värviküllastest küünaldest.

H&M Home’i ja Pantone ühiskollektsioon toob meieni kaks värvipaletti – “Zesty & Fresh” ja “Sweet & Juicy” – ning pakub erksaid ja maitsekaid toonivalikuid. Niiöelda “elavas ja värskes” paletis ootab ees meeldiv roheline, värske laim ja ere kollane. Rohekad toonid teevad kummarduse loodusele, tuues tasakaalu, rõõmu ja rahu. “Roheline on ideaalne värv meeleolu tõstmiseks ja rahu soodustamiseks, suurepärane lisand koduinterjöörile,” sõnas disainimeeskond. 

“Magusa ja mahlase” kollektsiooni loovad aga vürtsikad punased ja erksad oranžid toonid. Oranž on silmapaistev, julge ja kirglik värv ning loomulikult on sellega tihedalt seotud ka punane, mis on nii armastuse kui ka viha sümbol. Punane on ka parajalt intensiivne värv, mille puhul piisab vähesest. Seega, tarvitage vastutustundlikult.

Kui rääkida esemetest, siis kollektsiooni kuuluvad nii väikesed kui ka suured ruudukujulised taldrikud, mida saab omavahel kombineerida. Serveerimiskausside puhul on saadaval kaks suurust, keskmised oranži ja kollase ning suured punase või helekollasena – olles ideaalsed krõmpsuvateks kevadsalatiteks. Dekoratiivsed, kuju poolest silmapaistvad esemed, hõlmavad jalaga kaussi punases või rohelises toonis, milles eksponeerida puu- või köögivilju, ning klassikalist vaasi, saadaval oranži või helekollasena. Kollektsioonist ei puudu ka erksates toonides tsitruselised lõhnaküünlad.

Tutvuge kõnealuse kollektsiooniga galeriis!

H&M Home’i ja Pantone uus kollektsioon jõuab valitud poodidesse ning veebipoodi hm.com alates 25. aprillist.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Diptyque

Kohvi, küpsised ja Diptyque

Prantsuse parfüümimärk Diptyque, mis on ainuisikuliselt vastutanud lõhnaküünalde muutmise eest staatuse sümboliks, on avalikustanud koostöö Pariisi kohviku Café Verlet’iga. Café Verlet on ikooniline Pariisi kohvik, mis on tegutsenud aastast 1880.

Aromaatse koostöö tulemusena on valminud neli limiteeritud lõhnaküünalt, mis kõik on inspireeritud kohviku menüüst. Esimene küünal on kohvilõhnaline – rikas, pähkline ja veidi puuviljane, vihjates äratavale hommikukohvile. Teised küünlad on Biscuit ja Chantilly, mis on vastavalt inspireeritud Verlet’i küpsetistest ja vahukoorest ning on mõnusalt „võised“. Neljas küünal, Fruits Confits, on kui magus maiuspala, milles on tunda suhkrustatud ploomi ja apelsini noote.

Kollektsiooni teeb eriliseks seegi, et toodete pakendid on disainitud moemaailma lemmikillustraatori Clym Everndeni poolt, kes on varem töötanud selliste nimedega nagu Hermès, Louis Vuitton ja Rolls Royce.

Diptyque’i koostöökollektsioon Café Verlet’iga on saadaval parfüümibrändi veebipoes diptyqueparis.com.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid