“H&Mi kollektsiooni ,,Spring Icons Selected by The Weeknd“ tarbeks valikuid teha oli äärmiselt lõbus. Mulle meeldib kombinatsioon linlikest bomber-jakkidest ja kapuutsiga pusadest ning ametlikumast meestemoest inspireeritud triiksärkidest, viigipükstest ja bleiseritest. Iga ese on hooletu ja värske ning just see on minu arvates meestemoe puhul oluline,” lausub Abel Tesfaye ehk The Weeknd.
“Abeli rõivamaitse ja stiil sobib H&Mi praeguse meestemoe suunaga suurepäraselt. Abelil on silma oluliste detailide osas ning ta oskab kombineerida ajakohastatud klassikuid viisil, mille tulemuseks on viimistletud tänavastiili komplektid,” ütleb H&Mi meestemoe peadisainer Andreas Löwenstam.
Kollektsiooni esimeste komplektidega saab tutvuda allolevas galeriis. Siseinfona võime öelda, et peagi on sellele fotomaterjalile tulemas ka lisa. Seega, härrad, püsige lainel!
H&Mi kollektsioon ,,Spring Icons Selected by The Weeknd“ saabub 2. märtsil müügile kõikidesse H&Mi Eesti kauplustesse ning e-poodi.
Gucci endise loovjuhi Alessandro Michele edasisest käekäigust on spekuleeritud juba üle aasta. Iga kord, kui mõnest nimekast moemajast loovjuht lahkus, hakkas moemeedia sosistama, kas koht ehk vabastati Michelele. Täna pärastlõunal saabus selgus ning kinnitus, et Michele suundub just nimelt Valentinosse, Piccioli asemele.
Millal esimest Michele käe all valminud Valentino kollektsiooni näha saab? Kuigi tema esimene tööpäev Valentinos on juba 2. aprillil, saab see ilmselt olema naiste kevad/suvi 2025, mida esitletakse Pariisi moenädalal, käesoleva aasta septembris. Veelgi enam oodatakse aga järgmist Valentino haute couture kollektsiooni, sest see saab olema esimene kord, kus Michele kõrgmoodi selle kõige õigemas tähenduses loob.
Kampaania, mille on lavastanud ja jäädvustanud tandem Inez & Vinoodh, toob ekraanile Penélope Cruzi ja Brad Pitti, kes taaselustavad eelmainitud filmi ikoonilisi stseene. Cruz, kes on olnud moemaja saadik alates 2018. aastast, ja Pitt, kehastavad tegelasi, kes kogevad äsjaärkavat armastust, mida igal sammul saadab ei miski muu kui CHANELi signatuurkäekott.
Muideks, kuna 1966. aastal valminud filmi eelarve oli kesine, kandis näitlejanna Anouk Aimée selles oma rõivaid ning aksessuaare, kaasa arvatud ikoonilist CHANELi käekotti.
Vaadake mereäärses Deauvilles jäädvustatud kampaaniafilmi ja uudistage kampaaniafotosid galeriis!