Portail

Guccid ja meemid

    Foto: Gucci

    Ta ei oleks Alessandro Michele Gucci, kui ta meid ikka ja jälle ei üllataks. Et lansseerida Gucci uut käekellade kollektsiooni, ei löönud Gucci käed maailma kõige andekama fotograafiga ega ka hetke kõige kuumema modelliga, vaid hoopis maailma kõige geniaalsemate meemiloojatega.

    Nimelt otsustas Gucci moemaja teha taas kord Instagramis midagi teistmoodi ning võttis kampa inimesed, kellel juba on kogemusi, kuidas Instagramis tähelepanu püüda. Käed löödi selliste meemiloojatega, nagu näiteks Jessica Anteby (@beigecardigan) ja Willy Ndatila (@williancult) ning sündis #TFWGucci. #TFWGucci nime alla koondunud kampaania eesmärk on esitleda moebrändi uusimat kellakollektsiooni just nii vaimukalt nagu meemid (ingl k memes) seda tavaliselt teevad. #TFWGucci ise ei tähista muud kui ühte legendaarset lauset: „That feeling when…” Ning uudistades Gucci Instagrami kontot, saab see lause mitmeid muigama panevaid jätke.

    Mõned näited oleme kogunud ka siia, kuid suurema ülevaate saab kampaaniast nii @gucci Instagrami kontol kui ka aadressil digital.gucci.com/tfwgucci. Moekat muigamist!

    #TFWGucci German artist collective @decorhardcore, born out of a desire to collect and curate strange pictures of furniture, is a creative endeavor run by magpie documentarians. Founder Ksenia Shestakovski and her collaborators make art that renders fantasy tangible, with starkly lit images of seemingly mundane artifacts like hotel beds, antique lamps, and elaborate doilies. The collective’s #TFWGucci pictures, haunting and memorable, are reminiscent of commercial furniture store catalogues: every vivid color and sharp corner oozes frenetic anticipation. @Beigecardigan turns the images into memes that reflect on the fashion world, where supposed ugliness can often become beauty. – Text by @helenh0lmes Discover more through link in bio.

    A post shared by Gucci (@gucci) on

    Sarnased artiklid

    Kommentaarid