Foto: hm.com

GALERII: Eile esitleti Pariisis H&M Studio kevadsuvist kollektsiooni

Eile hilisõhtul esitleti Pariisis H&M Studio näe-ja-osta-kohe printsiibist lähtuvat 2018. aasta kevadsuvist kollektsiooni, mille inspiratsiooniks on Jaapanile omane linlik graatsia ja minimalism.

Sündmuse puhuks muudeti tarbekunstimuuseum Musée des Arts Décoratifs moodsaks Jaapani interjööriks – maha laoti ikoonilised tatamimatid ja ruum ehiti silmapaistvate ikebanakompositsioonidega. Külalistele, kelle seas olid näiteks Alexa Chung, Joan Smalls ja Naomie Harris, serveeriti šikk Jaapani õhtusöök ning seejärel alustati madalate laudade vahelises labürindis moeetendusega.

H&M Studio tänavuses kollektsioonis on kesksel kohal puhtad siluetid, vaba meeleolu ja Jaapani kirjasüsteemist inspireeritud silmatorkavad abstraktsed mustrid. Tasakaalukale minimalistliku disaini ja puhaste värvide kooslusele lisasid oma nüansi ka töörõivadetailid, vabalt lendlevad kangad ja efektsed kudumid. Poodiumil troonis mitmekesine seltskond modelle, kelle seas olid näiteks Amber Valletta, Adwoa Aboah, Grace Elisabeth ja Edie Campell. Vaid hetki peale moeetenduse lõppu vallutas 200pealise vaatajaskonna ees lava tantsugrupi Strawhatz etendus.

„Oli tõeliselt põnev vaadata Jaapani disainist inspireeritud efektseid trükimustreid, värve ja puhtaid jooni. Autentne tegevuskoht, lauanõud, dekoratsioonid ja muud detailid aitasid kaasa vaikse graatsia kumamisele. Ma ei jõua ära oodata, mil moel meie kliendid kogu maailmas hakkavad oma lemmikesemeid kokku sobitama,” ütles H&Mi disainijuht Pernilla Wohlfahrt.

H&M Studio on H&Mi peamine hooajaline kollektsioon, mille loob pühendunud disainerite tiim. Poodiumil esitletud naiste- ja meesterõivad jõudsid kohe peale etendust müüki e-poodi ja on tänasest saadaval valitud kauplustes üle maailma, kaasa arvatud Tallinna Postimaja H&Mis.

Vaata ka videot H&M Studio kevadsuvise kollektsiooni esitlusest:

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Alessandro Michele | Gucci.

Guccist Valentinosse

Kui olete kunagi kuulnud võrdlust, et kõrgmoemaailm on nagu mäng musical chairs, siis tänane uudis tõestas, et täpselt nii ongi. Kui möödunud nädalal saime teada, et Valentino pikaaegne loominguline juht Pierpaolo Piccioli lahkub ametist, siis vähem kui nädal hiljem saame teada, et tal on asendus juba olemas. Kes? Alessandro Michele.

Gucci endise loovjuhi Alessandro Michele edasisest käekäigust on spekuleeritud juba üle aasta. Iga kord, kui mõnest nimekast moemajast loovjuht lahkus, hakkas moemeedia sosistama, kas koht ehk vabastati Michelele. Täna pärastlõunal saabus selgus ning kinnitus, et Michele suundub just nimelt Valentinosse, Piccioli asemele.

Millal esimest Michele käe all valminud Valentino kollektsiooni näha saab? Kuigi tema esimene tööpäev Valentinos on juba 2. aprillil, saab see ilmselt olema naiste kevad/suvi 2025, mida esitletakse Pariisi moenädalal, käesoleva aasta septembris. Veelgi enam oodatakse aga järgmist Valentino haute couture kollektsiooni, sest see saab olema esimene kord, kus Michele kõrgmoodi selle kõige õigemas tähenduses loob.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Inez & Vinoodh

CHANELi kummardus filmile “Mees ja naine”

Käesoleval nädalal ilmavalgust näinud moemärgi CHANELi tänavukevadine reklaamkampaania teeb kummarduse ikoonilisele 1966. aasta Claude Lelouchi filmile “Mees ja naine” (“A Man and A Woman”). See austusavaldus tuleneb moemaja loovjuhi Virginie Viardi sügavast armastusest kino, eriti Lelouchi loomingu ja niinimetatud uue laine ajastu vastu.

Kampaania, mille on lavastanud ja jäädvustanud tandem Inez & Vinoodh, toob ekraanile Penélope Cruzi ja Brad Pitti, kes taaselustavad eelmainitud filmi ikoonilisi stseene. Cruz, kes on olnud moemaja saadik alates 2018. aastast, ja Pitt, kehastavad tegelasi, kes kogevad äsjaärkavat armastust, mida igal sammul saadab ei miski muu kui CHANELi signatuurkäekott.

Muideks, kuna 1966. aastal valminud filmi eelarve oli kesine, kandis näitlejanna Anouk Aimée selles oma rõivaid ning aksessuaare, kaasa arvatud ikoonilist CHANELi käekotti.

Vaadake mereäärses Deauvilles jäädvustatud kampaaniafilmi ja uudistage kampaaniafotosid galeriis!

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid