Foto: vogue.com

Fendi uut logo nägid?

On juba tavaks muutunud, et moebrändid kasutavad moenädalaid ning nendel toimuvaid moeetendusi kohana, kus tulla välja uue disainerkoostöö, uue logo, uue statement’iga. Ei jätnud värskelt lõppenud Milano moenädalal võimalust kasutamata ka Fendi moemaja, kelle uus logo (paljude üllatuseks) esitlemist ootas.

Möödunud nädalal toimunud Fendi sügistalvise naistekollektsiooni esitlusel olid nagu ikka omal kohal ka Fendi käekotid. Teravamad silmad märkasid juba esimese käekoti moelavale jõudes, et midagi on teistmoodi. Ja see miski oli Fendi legendaarne „F”. Esimest korda oli Fendi „F” leidnud oma koha metallist rõngas, nagu oleks sinna justkui juhuslikult kukkunud ja see kooslus jätkus viimase käekotini välja.

Moekeeled räägivad, et tegelikult oli Fendi üks kõige ebatõenäolisemaid brände, kes oleks võinud nii suurest muutusest moelaval teada anda, sest brändi logotüüp ja logo ise on nii sisse töötatud ja igale moemaanile une pealt ära tuntav. Samas ei tasu traditsioonide austajatel meelt heita, sest suurele logouuendusele vastukaaluks jõudis üle pika aja Fendi kottidele tagasi just seesama F-tähtede mängu pakkuv logotüüp, mida me 90ndatest ning 2000ndate aastate algusest nii hästi mäletame. Tundub, et kõik hea tõesti tuleb ringiga tagasi, praeguses moepildis enam kui eales varem. Kas pole?

Veel sarnaseid artikleid


Foto: COS

Kevadsuvine COS Aterier on kohal

Oleme sel aastal juba mitmel korral kirjutanud moebrändi COS premium liinist, COS Atelier’st, ning täna saame teatada, et selle kevadsuvine kollektsioon on nüüd müügil.

Meenutuseks olgu öeldud, et tänavune COS Atelier kapselkollektsioon on loodud päevast õhtusse kulgevale riietusele mõeldes ning pakub värskendavaid ideid komplektide kokkupanekuks. Kollektsioon paistab silma oma loomingulise stiliseeringuga, peente kangaste ning ainulaadsete detailidega, mida omakorda seovad silmapaistvad aktsendid.

Kollektsioon COS Atelier kevad/suvi 2024 on saadaval valitud COSi esinduskauplustes, samuti veebipoes cos.com.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: GANNI

Kas 2024. aasta hitt-kott?

Sa oled silmanud seda sotsiaalmeedias, võimalik, et kohanud isegi tänaval. See on jäänud sulle meelde ning sa oled mõelnud, mis käekott see on. See on GANNI Bou ning meie ei ole ainukesed, kes sellele tõelise it-käekoti staatust ennustavad.

Meile meeldib mõelda, et 2024. aasta moemaailmas ei nõua luksus enam hiiglaslikke investeeringuid ega umbmääraseid ooteaegu. Üheks säravaks näiteks on Taani moebrändi GANNI loodud Bou kott, mille hind jääb alla 350 euro. See kuusnurkse disaini ja põimitud sangaga kott on mänguline, kuid mitte liialt pretensioonikas, esindades Taani disaini parimaid külgi.

GANNI loovjuht Ditte Reffstrup peab just Bou kotti tänapäeva luksuse kehastuseks. Viimastel aastatel on ettevõte loobunud uue, nii-öelda virgin naha kasutamisest, püüdes leida vastutustundlikke alternatiive. Bou kott, mis on valmistatud taaskasutatud nahast, vastab brändi endi seatud kõrgetele eetilistele standarditele. Ditte sõnul on Bou kott mõeldud olema kaaslane igas olukorras – olgu siis tööl, õhtusöögil või toidupoes käies. Muide, Ditte on andnud kotile nime oma vanima tütre Betty Lou hüüdnime – Bou – järgi, sest just nooremale põlvkonnale mõtles ta käekotti luues.

It’s a bag designed to live life boldly as you do,” on Bou kirjeldamiseks ideaalne. 

Eestis on GANNI kollektsiooni esemed, kaasa arvatud Bou käekott, saadaval Kaubamajas.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid