Eve ise räägib, et uus moemärk ühendab tema teadmised ja teadlikkuse, samuti ajatu jätkusuutliku disaini, mis pigem teenib eesmärki, kui räägib lugu. „Minu jaoks on oluline alati ajaga kaasas käia, olla moodne ja värske,” ütleb ta.
Eve Hansoni esimeses kollektsioonis näeme lihtsate minimalistlike toodete kõrval säramas ka uhkemaid eksemplare, mille loomiseks on kasutatud keerukamaid lõikeid ja drapeerimist või originaalprinti. „Vastandades kontraste, olgu need kas või peened ja diskreetsed, ning sättides neid taas kokku harmooniliseks tervikuks – see ongi see, mis mind moe juures inspireerib,” jutustab disainer. Lisaks saame teada, et kollektsiooni meeldivalt volüümikad tooted on valmistatud vastupidavatest, võimalikult naturaalsetest ja funktsionaalsetest materjalidest, mille palett on üldjuhul monokroomne. Edaspidi lisandub igal hooajal kollektsiooni värske värviaktsent.
„Minu jaoks on oluline kvaliteet – nii toote enda kui ka tootmise kvaliteet −, ning see, kuidas asjad on disainitud nii väljast kui ka seest,” lisab Eve. „Samuti seegi, et tooted kestaksid ning peaksid vastu nii ajale kui ka kandmisele.” Olgu ka lisatud, et kõik Eve Hansoni moemärgi tooted on valmistatud Eestis.
Eve Hansoni moebrändi esimest kollektsiooni saab soetada veebipoest evehanson.com. Noore brändi tegemistel saab silma peal hoida ka @evehansondesign kontol Instagramis ning Facebooki-lehel.
Tutvu kollektsiooniga allolevas galeriis!
Nimelt on Zara Studio tänavukevadise kollektsiooni, mis sisaldab omajagu vihjeid 1960ndatele, jäädvustanud ikooniline fotograaf Steven Meisel. Kuna kollektsiooni esemed on naiselikult sensuaalsed, on ka reklaamkampaania saanud sama joont järgiva esteetika. Karl Templeri poolt stiliseeritud komplektides näeb nii pliiatsseelikuid kui ka läbikumavaid kangaid, lillelisi mustreid ning keha kallistavaid siluette – mis kõik sobivad fotosid saatva vintage-hõngulise atmosfääriga.
Tutvu kõnealuse kollektsiooniga galeriis!
Kas kollektsioon jõuab müügile ka Eestisse? Hetkel paistab, et Ameerika turg on see, kellele Studio kollektsiooni osturõõm osaks saab, kuid see ei oleks esimene kord, kus meile jõuavad asjad lihtsalt natuke hiljem.
Vogue Scandinavia veergudel tunnistas Sandra, et oma moekarjääri jooksul jõudis ta küll palju, kuid sügaval sisimas tundis ta, et ei ole veel oma täit potentsiaali saavutanud. 2010. aastal kolis ta Londonisse, et õppida moedisaini London College of Fashion’is. Sel perioodil nägi ilmavalgust ka tema moeblogi “5 inch and up”, mis oli pühendatud kõrgetele kontsadele. Kuigi naine nautis blogija ja hiljem sotsiaalmeedia mõjutaja ametit, oli oma brändi loomine alati tema eesmärk.
Aastate jooksul jõudis Sandra külastada mitmeid nahamesse ja kohtuda ka tootmispartneritega, kuid tõeline edasiminek toimus 2022. aasta lõpus, kui ta otsustas oma prioriteedid ümber hinnata. Koostöö leidmine õige tootmispartneriga Itaalias oli murranguline samm, mis viis brändi kiire arenguni. Kuid siis, 2023. aasta suvel sai naine teada, et ootab last. Nii nägigi tema kingabränd ilmavalgust täpselt kuu enne oma esimese lapse sündi.
View this post on Instagram
Ja millised on Hagelstami esimesed kingapaarid? Brändi loomisel keskendus Sandra mugavusele ja disainile, eesmärgiga pakkuda naistele kõrgeid kontsi, mis on ühtaegu stiilsed ja mugavad. Samuti oli brändi loomisel algusest peale oluline jätkusuutlikkus, mistõttu valiti toodete valmistamiseks ainult Euroopa päritolu, kõrge jälgitavusega Itaalia nahk.
Kiika Hagelstami esimest kollektsiooni galeriis ning veebipoes hagelstam.com!