Tänavuse ja ühtlasi järjekorras 45. Pirelli kalendri teeb eriliseks see, et modellideks on eranditult mustanahalised inimesed. Ja mitte lihtsalt mustanahalised. Et tuua tähelepanu alla tänapäeva modellimaailma jätkuvat üheülbalisuse probleemi on kokku kogutud parajalt eklektiline kamp ikoonilisi ja igati tunnustust väärivaid inimesi – RuPaulist ja Whoopi Goldbergist Naomi Campbelli, Slick Woodsi ja Sean „Diddy” Combsini. Nagu sellest veel vähe oleks, on kogu kalendri teemaks „Alice Imedemaal” ning seetõttu fotograafiks ka ei keegi muu kui Tim Walker isiklikult.
Lisaks neljale kalendrikaadrile on nimetatud kalendri taustaloost valmis saanud meeleolukas making of video:
Gucci endise loovjuhi Alessandro Michele edasisest käekäigust on spekuleeritud juba üle aasta. Iga kord, kui mõnest nimekast moemajast loovjuht lahkus, hakkas moemeedia sosistama, kas koht ehk vabastati Michelele. Täna pärastlõunal saabus selgus ning kinnitus, et Michele suundub just nimelt Valentinosse, Piccioli asemele.
Millal esimest Michele käe all valminud Valentino kollektsiooni näha saab? Kuigi tema esimene tööpäev Valentinos on juba 2. aprillil, saab see ilmselt olema naiste kevad/suvi 2025, mida esitletakse Pariisi moenädalal, käesoleva aasta septembris. Veelgi enam oodatakse aga järgmist Valentino haute couture kollektsiooni, sest see saab olema esimene kord, kus Michele kõrgmoodi selle kõige õigemas tähenduses loob.
Kampaania, mille on lavastanud ja jäädvustanud tandem Inez & Vinoodh, toob ekraanile Penélope Cruzi ja Brad Pitti, kes taaselustavad eelmainitud filmi ikoonilisi stseene. Cruz, kes on olnud moemaja saadik alates 2018. aastast, ja Pitt, kehastavad tegelasi, kes kogevad äsjaärkavat armastust, mida igal sammul saadab ei miski muu kui CHANELi signatuurkäekott.
Muideks, kuna 1966. aastal valminud filmi eelarve oli kesine, kandis näitlejanna Anouk Aimée selles oma rõivaid ning aksessuaare, kaasa arvatud ikoonilist CHANELi käekotti.
Vaadake mereäärses Deauvilles jäädvustatud kampaaniafilmi ja uudistage kampaaniafotosid galeriis!