Foto: Dmitry Knut

DIANA ARNO näitas Tallinn Fashion Weekil provotseerivat moefilmi

Juba kolm aastat järjest moenädalal osalenud Diana Arno teab kindlalt, kuidas publikut intrigeerida. Värske ja omanäoline stilistika ning põnevad lõiked on vaid osa meeldejäävatest šõudest. Eraldi tähelepanu väärivad aga brändi etteasteid sisse juhatavad videod, mis jäävad igale külalisele kauaks meelde.

Ka seekordsel Tallinn Fashion Weekil ei lasknud Diana Arno moemaja publikul haigutada, vaid tõi suurele ekraanile piltliku näite ühe tüdruku elust, mis kulgeb pilvedeni kõrguvate hoonete, kiirustavate autode sumina ning tuledest pulbitseva suurlinna melu keskel. Ta on enesekindel, sest teab kindlalt palju ta väärt on ning kuhu oma eluga jõuda tahab. Nii mina, sina, kui ka praegu Telliskivi hubases kohvikus kohvi nautiv kaunitar tunneme kõik seda tüdrukut. Võib olla mitte isiklikult, kuid läbi Instagrami piltide, kus ta oma ideaalsest elust võetud pildikillukesi ka teistega jagab. Stiilsed rõivad, trendikad söögikohad ning kadestamisväärsed kokteilikleidid moodustavad lõviosa tema argipäevast. Kuid mis jääb sotsiaalmeedias jagatud fotode taha?

Oma värskes moefilmis näitab Diana glamuurse elu kaadritaguseid, rahutuid õhtuid, kus mitme ürituse vahel joostes on noor, tähelepanu otsiv tütarlaps sunnitud otse autos rõivaid vahetama – show must go on!

Vaadakem aga üheskoos järele:

Heitke pilk peale ka Tallinn Fashion Weekil esitletud Diana Arno kollektsioonile:

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Inez & Vinoodh

CHANELi kummardus filmile “Mees ja naine”

Käesoleval nädalal ilmavalgust näinud moemärgi CHANELi tänavukevadine reklaamkampaania teeb kummarduse ikoonilisele 1966. aasta Claude Lelouchi filmile “Mees ja naine” (“A Man and A Woman”). See austusavaldus tuleneb moemaja loovjuhi Virginie Viardi sügavast armastusest kino, eriti Lelouchi loomingu ja niinimetatud uue laine ajastu vastu.

Kampaania, mille on lavastanud ja jäädvustanud tandem Inez & Vinoodh, toob ekraanile Penélope Cruzi ja Brad Pitti, kes taaselustavad eelmainitud filmi ikoonilisi stseene. Cruz, kes on olnud moemaja saadik alates 2018. aastast, ja Pitt, kehastavad tegelasi, kes kogevad äsjaärkavat armastust, mida igal sammul saadab ei miski muu kui CHANELi signatuurkäekott.

Muideks, kuna 1966. aastal valminud filmi eelarve oli kesine, kandis näitlejanna Anouk Aimée selles oma rõivaid ning aksessuaare, kaasa arvatud ikoonilist CHANELi käekotti.

Vaadake mereäärses Deauvilles jäädvustatud kampaaniafilmi ja uudistage kampaaniafotosid galeriis!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: COS

VAATA, millist moodi tutvustas COS Roomas

Käesoleval nädalal esitles moemärk COS Itaalias, Roomas moeetenduse raames oma 2024. aasta kevad-suvist kollektsiooni. Lisaks said valitud külalised – kelle hulka kuulus ka Pamela Anderson – esimeste seas näha COSi selle aasta Atelier liini moepalu.

Millist sõnumit kannab COSi tänavune kevad/suvi? Pressiteate kohaselt on kollektsioon täis kaasaegset luksust ja lihtsust, mis toob igapäevasesse garderoobi uut hingamist ja elegantsi. Roomas toimunud moeetendusel sai näha nii käsitöö ja modernismi sulandumist, kerguse ja läbipaistvuse kontrasti skulpturaalsete siluettidega kui ka oskuslikult stiliseeritud komplekte, mis on loodud kestma.

Atelier, COSi premium liin, pakkus silmailu peente kangaste ja ainulaadsete detailidega.

Tutvu esitletud kollektsiooniga allolevas videos ja galeriis!

Kõnealuse kollektsiooni esimesed saabujad on juba kohal COSi esindustes, kaasa arvatud Tallinna omas Rotermanni kvartalis. Samuti on kollektsiooni palad saadaval veebipoes cos.com.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid