Foto: Holger Kilumets

Craftory esitleb 2018. aasta esimest erikollektsiooni #pilvehall

Klassikaliste põhitoonide vürtsitamiseks on kodumaine aksessuaaribränd Craftory erikollektsioonidega eksperimenteerinud varemgi. 2016. aastal esitles nahatöökoda smaragdrohelist ja mahagonipruuni ning 2017. aastal bordoopunast eriseeriat. Nüüd on rambivalgusesse astunud järjekorras neljas, sõna otseses mõttes pilvehall erikollektsioon.

Eriseeria #pilvehall on Craftory asutaja Mihkel Männiku sõnul esimene samm uuenduslikust plaanist jätta tootearenduses ja disainis selja taha nii mõnigi varasem reegel. „Võtame kursi seni klassikalistelt ja pigem maskuliinsetelt nahatoonidelt kergemate, helgemate ja pastelsemate poole ning varasemast enam lähtume ka naisklientide ootustest ja eelistustest,” räägib Mihkel.

Kuigi kogu Craftory tootevalik on olemuselt sooneutraalne, saab #pilvehall esimesena nahatöökoja eriseeriatest peale tingliku templi „naistesõbralik”. See on ühtaegu õrn, ent samas ka konkreetne, ajatu, aga kaasaegne ning ehk isegi pisut üksluine, kuid see-eest 100% pretensioonitu seeria.

„Selle kollektsiooni puhul inspireeris meid halli värvuse vastuolulisus,” ütleb Mihkel. „Uuringute põhjal seostatakse halli enim sõnadega üksluisus, igavus, ebamäärasus, vanadus, tuimus, aga ka ajatuse, vaikuse, õrnuse, lootuse, rahu ja tagasihoidlikkusega. Kõik oleneb perspektiivist ja just see ongi põnev,” lisab ta.

Muide, juba kevadel on oodata Craftory esimest ainuüksi naistele suunatud terviklikku erikollektsiooni, mille puhul ei ole uudne enam pelgalt naha toon, vaid täiuslik keskendumine uutele, naistele suunatud toodetele.

Craftory uus #pilvehall kollektsioon on nüüd saadaval nii Craftory veebipoes aadressil nahk.ee kui ka välkpoes Viru Keskuse 1. korruse aatriumis.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Alessandro Michele | Gucci.

Guccist Valentinosse

Kui olete kunagi kuulnud võrdlust, et kõrgmoemaailm on nagu mäng musical chairs, siis tänane uudis tõestas, et täpselt nii ongi. Kui möödunud nädalal saime teada, et Valentino pikaaegne loominguline juht Pierpaolo Piccioli lahkub ametist, siis vähem kui nädal hiljem saame teada, et tal on asendus juba olemas. Kes? Alessandro Michele.

Gucci endise loovjuhi Alessandro Michele edasisest käekäigust on spekuleeritud juba üle aasta. Iga kord, kui mõnest nimekast moemajast loovjuht lahkus, hakkas moemeedia sosistama, kas koht ehk vabastati Michelele. Täna pärastlõunal saabus selgus ning kinnitus, et Michele suundub just nimelt Valentinosse, Piccioli asemele.

Millal esimest Michele käe all valminud Valentino kollektsiooni näha saab? Kuigi tema esimene tööpäev Valentinos on juba 2. aprillil, saab see ilmselt olema naiste kevad/suvi 2025, mida esitletakse Pariisi moenädalal, käesoleva aasta septembris. Veelgi enam oodatakse aga järgmist Valentino haute couture kollektsiooni, sest see saab olema esimene kord, kus Michele kõrgmoodi selle kõige õigemas tähenduses loob.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Inez & Vinoodh

CHANELi kummardus filmile “Mees ja naine”

Käesoleval nädalal ilmavalgust näinud moemärgi CHANELi tänavukevadine reklaamkampaania teeb kummarduse ikoonilisele 1966. aasta Claude Lelouchi filmile “Mees ja naine” (“A Man and A Woman”). See austusavaldus tuleneb moemaja loovjuhi Virginie Viardi sügavast armastusest kino, eriti Lelouchi loomingu ja niinimetatud uue laine ajastu vastu.

Kampaania, mille on lavastanud ja jäädvustanud tandem Inez & Vinoodh, toob ekraanile Penélope Cruzi ja Brad Pitti, kes taaselustavad eelmainitud filmi ikoonilisi stseene. Cruz, kes on olnud moemaja saadik alates 2018. aastast, ja Pitt, kehastavad tegelasi, kes kogevad äsjaärkavat armastust, mida igal sammul saadab ei miski muu kui CHANELi signatuurkäekott.

Muideks, kuna 1966. aastal valminud filmi eelarve oli kesine, kandis näitlejanna Anouk Aimée selles oma rõivaid ning aksessuaare, kaasa arvatud ikoonilist CHANELi käekotti.

Vaadake mereäärses Deauvilles jäädvustatud kampaaniafilmi ja uudistage kampaaniafotosid galeriis!

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid